Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilMogL skriver: Jeg vil også gerne have lidt
Jeg vil også gerne have lidt
Hvor mange vil du gerne have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ariel skriver: Jeg kunne godt bruge 28 mærker, hvis det kunne lade sig gøre
Jeg kunne godt bruge 28 mærker, hvis det kunne lade sig gøre
28 mærker til dig, kan godt lade sig gøre..
Send mig en besked
Jeg vil gerne modtage 2 hæfter, så kan vi lige få købt de sidste gryder
Jeg hare faktisk 2 hæfter med mærker i, vil du have dem?
Så er du selv fri for ar putte dem i hæftet
send mig en besked
maya123 skriver: kan godt bruge 18 guldmærker...min store datter ønsker sig wok od jeg bare startede at samle for det. skal je sende dig konvolute med adresse og frimærker? bor i kbh......
kan godt bruge 18 guldmærker...min store datter ønsker sig wok od jeg bare startede at samle for det. skal je sende dig konvolute med adresse og frimærker? bor i kbh......
Det kan godt lade sig gøre - send mig en besked
Noneother skriver: Altså jeg mangler 3 hæfter for at "blive færdig"så hvis det kunne lade sig gøre, ville det være super.
Altså jeg mangler 3 hæfter for at "blive færdig"så hvis det kunne lade sig gøre, ville det være super.
90 mæker alt i alt...
Har NU 136 tilbage!!
- Først til mølle -
Fru.Mäes <3 skriver: Har NU 136 tilbage!! - Først til mølle -
jeg vil gerne have nogen af dem ? hvis du har, min lillesøster er lige flyttet hjemmefra og er ved at samle sammen...
men hun har ik så mange..
MariaKyedDK skriver: jeg vil gerne have nogen af dem ? hvis du har, min lillesøster er lige flyttet hjemmefra og er ved at samle sammen... men hun har ik så mange..
Send mi en besked, hvor mange du gerne vil have - så ser vi på det
Fru.Mäes <3 skriver: Send mi en besked, hvor mange du gerne vil have - så ser vi på det
Tusind tak, men Hun mangler ikke flere guldmærker men stort af dig at give dem væk
MariaKyedDK skriver: Tusind tak, men Hun mangler ikke flere guldmærker men stort af dig at give dem væk
Okay´er - jamen jeg skal ikke bruge flere, så kunne det jo være der var andre som kunne få glæde af dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128