3 års undersøgelse....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

>>Carina<<

Min søn blir 3 i næste uge og en veninde siger han ik ska til 3 års undersøgelse for det siger hendes læge og en anden bekendt siger at han skal og det har hendes søn været.

På nettet finder jeg også sider hvor der står at man skal som 3 årig....

Hva siger I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Monski

Min søn bliver 3 i december og vi skal til 3års undersøgelse
Sidst jeg ringede til lægen (han havde ondt i ørene) spurgte hun om vi ikke ville bestille tid til det med det samme, så jeg er sikker på man skal

Anmeld

24. oktober 2012

>>Carina<<

Monski skriver:

Min søn bliver 3 i december og vi skal til 3års undersøgelse
Sidst jeg ringede til lægen (han havde ondt i ørene) spurgte hun om vi ikke ville bestille tid til det med det samme, så jeg er sikker på man skal

Ja jeg mente bestemt også at man skal men min veninde er slet ik i tvivl om at man IKKE skal, fordi hendes læge har sagt det først er når man er 4 år. Men det er jo kun vaccinen der er rykket fra 3-4 år

Anmeld

24. oktober 2012

EnGodMor

Carina1984 skriver:

Ja jeg mente bestemt også at man skal men min veninde er slet ik i tvivl om at man IKKE skal, fordi hendes læge har sagt det først er når man er 4 år. Men det er jo kun vaccinen der er rykket fra 3-4 år

http://patienthaandbogen.dk/born/undersogelser/borneundersogelser-38300.html

Anmeld

24. oktober 2012

Laulund87

Det skal de og jeg ringer snart og får en tid til min datter der bliver 3 år den 8. december

Anmeld

24. oktober 2012

TaAsJu

Jeg var ved lægen med Anna-Sophie da hun blev og 3 år og på deres Info tv kørte der alle mulige informationer og der i blandt børne undersøgelse og der står til og med de bliver 5 år.. Så spurgte jeg lægen hvorfor de 5 år han svarede når de starter i skole så tager skole sygeplejsken over...

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Carina1984 skriver:

Min søn blir 3 i næste uge og en veninde siger han ik ska til 3 års undersøgelse for det siger hendes læge og en anden bekendt siger at han skal og det har hendes søn været.

På nettet finder jeg også sider hvor der står at man skal som 3 årig....

Hva siger I??

Alle børn bør da gå til undersøgelse en gang om året ind til de er i skolealderen. Det talte jeg også med SP om dengang, vi havde hende. Laura har lige været til 3 års undersøgelse Selvfølgelig bestemmer man selv, men det ville da være dumt andet

Anmeld

24. oktober 2012

>>Carina<<

Tak for jeres svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.