Pakkekalender til en dreng/fyr på 18?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Leneur

Hvis han bor selv, så lav da en pakke med en gang rengøring til ham. Støvsuge og vaske gulv. Ved godt jeg er næsten 20 år ældre men det ville jeg elske. Lave en gang mad til ham. Hvis han stadig bor hjemme så inviter ham ud at spise, bare ham og dig, så i rigtigt kan hygge og snakke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

tinasmor

Odense92 skriver:

Som overskriften antyder har jeg brug for et par gode idéer til en sjov, lille "pakkekalender" til min lillebror (der godt nok tårner næsten 2 meter i vejret, men hey)

Jeg har selv et par ideer men tager meget gerne imod flere da jeg lang fra har nok (well, i hvert fald ikke i en prisklasse der ikke sender mig på gaden... han får jo også have en dyr julegave - og der er jo andre, der skal have gaver også - og desuden er jeg på SU, så kan ikke lige slippe flere 1000 på gadgets og dimser.

Han er jo ikke så meget til plasticlegetøj mere men det er vidst begrænset hvor meget parfume og hvor mange DVD'er og bøger man kan give til én person.

Alt modtages med kyshånd da man jo næsten altid kan finde en billigere udgaave af noget, og et par lidt dyrere ting kan bruges til adventsgaver, så hold jer endelig ikke tilbage. Især ting, der måske kan deles op eller fås i par (læs; sparer lidt penge på) er velkomne.

Jeg ved godt han er lidt for gammel til sådan noget pr. normale standarter  men for det første holder vi ikke jul så det bliver den første han får (og let's face it, gaver er altid sjove) og for det andet er det første gang jeg ikke er hjemme med ham til jul/nytår så tænkte det kunne være lidt hyggelig at vise, at man stadig tænker på ham (:

Et mandeblad, f.eks M, eller "gavekort" på et cafebesøg til en kop kaffe, hvis han bruger barbermaskine, så et par nye blade til den

Synes det er en rigtig sød tanke. Bare det var mig. Men nok for meget forlangt, når jeg ikke engang kan give kæresten et enkelt ønske til jul

Anmeld

24. oktober 2012

Dot D

Dustmuz skriver:

Rigtigt nok.. men de 3 serier vi ser (NCIS, Bones og CSI: NY) har vi næsten alle sæsoner af.. er kun Bones og CSI: NY vi mangler et par stykker af endnu

EEEEEEEEEEEEEEELSKER CSI, har alle sæsoner af både LA, Miami og NY..... Skøøøøne serier

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Odense92 skriver:

Som overskriften antyder har jeg brug for et par gode idéer til en sjov, lille "pakkekalender" til min lillebror (der godt nok tårner næsten 2 meter i vejret, men hey)

Jeg har selv et par ideer men tager meget gerne imod flere da jeg lang fra har nok (well, i hvert fald ikke i en prisklasse der ikke sender mig på gaden... han får jo også have en dyr julegave - og der er jo andre, der skal have gaver også - og desuden er jeg på SU, så kan ikke lige slippe flere 1000 på gadgets og dimser.

Han er jo ikke så meget til plasticlegetøj mere men det er vidst begrænset hvor meget parfume og hvor mange DVD'er og bøger man kan give til én person.

Alt modtages med kyshånd da man jo næsten altid kan finde en billigere udgaave af noget, og et par lidt dyrere ting kan bruges til adventsgaver, så hold jer endelig ikke tilbage. Især ting, der måske kan deles op eller fås i par (læs; sparer lidt penge på) er velkomne.

Jeg ved godt han er lidt for gammel til sådan noget pr. normale standarter  men for det første holder vi ikke jul så det bliver den første han får (og let's face it, gaver er altid sjove) og for det andet er det første gang jeg ikke er hjemme med ham til jul/nytår så tænkte det kunne være lidt hyggelig at vise, at man stadig tænker på ham (:

Min lillebror får en kurv med 24 forskellige specialøl indpakket og det hele

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Leneur skriver:

Hvis han bor selv, så lav da en pakke med en gang rengøring til ham. Støvsuge og vaske gulv. Ved godt jeg er næsten 20 år ældre men det ville jeg elske. Lave en gang mad til ham. Hvis han stadig bor hjemme så inviter ham ud at spise, bare ham og dig, så i rigtigt kan hygge og snakke.

God idé

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

jeg gav en gang min mot en stewerd starters julekalender... en øl hver dag... nogle dage nisse øl nogle dage bjørne brygg fra netto  og andre en rigtig sne bajer eller en gylden dame  den var sjov

Anmeld

24. oktober 2012

LilleSmølf

Han bor stadig hjemme så selvom min mor nok ville være super glad for rengøringsidéen, tror jeg ikke han ville se det som en gave

Men en middag eller biograftur ville ikke være helt dårligt, og han elsker Vmax så der er også muligheder.

Han er faktisk ikke så vild med øl så selvom en eller to stykke ville være okay, tror jeg en hel øl-kalender ville være for meget.
Den kan jeg gemme til kæresten et år...

Tak for svar (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.