Hun gør mig sindssyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

.. Lederen i min afdeling .. Aaargh ! :b (nu håber jeg så ikke at hun finder det her :p)

Men jeg føler bare at hun laver .. Nårh ja .. INGENTING ! Og så er er det os andre som må 'knokle'

F.eks. idag .. Vi arbejder i en delikatesse og laver derfor mad haha .. Det eneste hun har lavet i dag , er at skære en flæskesteg ud .. Ellers har hun bare siddet inde ved computeren og hundset (staves?) med os andre .. Jeg synes det er SÅ frustrerende !

Nå .. Ville ikke rigtig andet end at komme ud med det :b er der nogle som har samme type chef/leder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

.. Lederen i min afdeling .. Aaargh ! :b (nu håber jeg så ikke at hun finder det her :p)

Men jeg føler bare at hun laver .. Nårh ja .. INGENTING ! Og så er er det os andre som må 'knokle'

F.eks. idag .. Vi arbejder i en delikatesse og laver derfor mad haha .. Det eneste hun har lavet i dag , er at skære en flæskesteg ud .. Ellers har hun bare siddet inde ved computeren og hundset (staves?) med os andre .. Jeg synes det er SÅ frustrerende !

Nå .. Ville ikke rigtig andet end at komme ud med det :b er der nogle som har samme type chef/leder ?

at være chef/leder betyder at man blandet andet skal LEDE sine ansatte så er I godt igang med det I skal så synes jeg da kun det er fint at hun sørge for at ordne alt papir arbejdet - og jo tro mig der er meget meget meget meget meget mere arbejde på en computer end man tror..

Min mor er selv vicepræsident i et medicinal firma og efter hun fik den stille og dermed fik DK og Norge under sig - så laver hun stort set aldrig andet end at rode med den satans computer - selv i fritiden  ( og jeg er sikker på at nogle af hendes ansatte oplever det som du gør - at hun ikke gør noget ) men det gør de altså

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

at være chef/leder betyder at man blandet andet skal LEDE sine ansatte så er I godt igang med det I skal så synes jeg da kun det er fint at hun sørge for at ordne alt papir arbejdet - og jo tro mig der er meget meget meget meget meget mere arbejde på en computer end man tror..

Min mor er selv vicepræsident i et medicinal firma og efter hun fik den stille og dermed fik DK og Norge under sig - så laver hun stort set aldrig andet end at rode med den satans computer - selv i fritiden  ( og jeg er sikker på at nogle af hendes ansatte oplever det som du gør - at hun ikke gør noget ) men det gør de altså

I din mors tilfælde kan jeg forstå det ..
Men det eneste vi SKAL på computeren er at bestille nye varer .. Der er en slagtermester som tager sig af stort set alt andet

Anmeld

24. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

I din mors tilfælde kan jeg forstå det ..
Men det eneste vi SKAL på computeren er at bestille nye varer .. Der er en slagtermester som tager sig af stort set alt andet

så der kommer også en udefra og taster jeres lager,salgstal osv?

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

så der kommer også en udefra og taster jeres lager,salgstal osv?

Det klarer systemet selv den henter tallene fra kassen , så nej .. Det gør der ikke :b

Anmeld

24. oktober 2012

Fru Hansen

Enten må du klage over din leder højere oppe i systemet. Eller også må du acceptere at det netop er din leders privilegie at lede og fordele og stole på at din leder arbejder ved computeren. Har du nogen sinde set hvad det er din leder laver på computeren eller gætter du bare?

Jeg er selv gruppeleder for mine dagplejekolleger og selv om man måske ikke skulle tro det om en almindelig dagplejer uden kontorudddannelse så laver jeg mange skriftlige opgaver udover det der står i jobbeskrivelsen.
F.eks. kan ledelsen sende noget ud jeg skal undersøge og svare på, eller jeg skal organisere en opgave eller arbejdsmiljørep. vil have en aftale om at møde eller ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.