hvor egoistisk har man lov at være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

bobbles

Ja vores forhold har godt nok kørt op og ned i et stykke tid der er blevet snerret en del af hinanden og det har altid handlet om det samme: økonomi! Så i dag blev vi enige om at prøve at droppe alle de der ture ud og spise på restauranter som vi har været så gode til så vi sad og regnede på det hvor lidt man egentlig bruger på mad hvis blot man spiste hjemme hver dag og alle de penge som vi bare har knaldet af på junk food så har vi kunne ligge mellem 5-6000 kr tilside i opsparingen hver måned det er jo helt vildt! Så nu vil vi prøve at spise mere hjemme og få opsparingen til at vokse så kan der også lige blive til de sidste jule gaver og så skal der,jo købes ny bil senest i maj så hvis der er nogen der har nogen gode ideer til en billig mad plan modtages det med kys hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Benjamins'mor

Lasagne.
Hjemmelavede burgere og hjemmelavede kartofler.
Kylling i kokosmælk.
Hamburg ryg, ris og grøntsager.

Anmeld

24. oktober 2012

Tullepoder

Vi laver en madplan fra rema1000 hjemmeside. Og så handler vi kun en gang i ugen. Vores madbudget ligger på 3000kr i måneden. Og vi synes ikke vi spare eller mangler noget :-)

Anmeld

24. oktober 2012

LRJ

Vores madbudget er på 3000 men sidste månede brugte vi 2100 på mad+ husholdning+bleer, og i denne månede 1500 kr på det samme dog mangler vi li en uge endnu, men vi kommer ikk op på 3000 kr..
og jeg laver madplan og så handler vi kun efter det der står på indkøbslisten og vi får altså ikk kun billigt mad ( der er alt fra oksemørbrad til kødsovs på vores madplan) og vi spiser faktisk os ude 2-4 gange om måneden, som os indgår i madbudgettet
det var pisse hårdt da vi startede men nu er det bare en vane at kun at købe det der står på listen

Anmeld

24. oktober 2012

bøllen

Her falder vi også ofte i med junkfood , da jeg ofte er færdig ved aftenstid grundet smerter .

men men vi laver madplan og når dette overholdes kan vi leve for 1000 kr om ugen ( 2 voksne - 3 børn - 2 store /1lille )

madplanen gør vi kun handler det vi skal bruge og det der bliver handler bliver brugt . Vi lever med en god varieret kost , med frugt og grønt :-)

Anmeld

24. oktober 2012

An&Jo

Lone H. skriver:

Vores madbudget er på 3000 men sidste månede brugte vi 2100 på mad+ husholdning+bleer, og i denne månede 1500 kr på det samme dog mangler vi li en uge endnu, men vi kommer ikk op på 3000 kr..
og jeg laver madplan og så handler vi kun efter det der står på indkøbslisten og vi får altså ikk kun billigt mad ( der er alt fra oksemørbrad til kødsovs på vores madplan) og vi spiser faktisk os ude 2-4 gange om måneden, som os indgår i madbudgettet
det var pisse hårdt da vi startede men nu er det bare en vane at kun at købe det der står på listen

Må jeg spørge hvor i handler henne??

Vi har 1200 i ugen til mad og jeg bruger hver en krone..

Anmeld

24. oktober 2012

LRJ

An&Jo skriver:

Må jeg spørge hvor i handler henne??

Vi har 1200 i ugen til mad og jeg bruger hver en krone..

Netto,kiwi,aldi, abc og spar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.