Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hurtigt hjælp...
Mod sygdomme kan jeg husk vi købt nået i Aldi der hedde bio...........
er især godt når ens børn er tit syg med astma, lungebetændelse osv fik det afvide af sundhedplejsken i tidernes morgen.
Havd er det nu det hedder????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pas. Har du prøvet at google bio+Aldi?
Baagøe skriver: Pas. Har du prøvet at google bio+Aldi?
ja unden held...
bios.......
Hurtigt hjælp... Mod sygdomme kan jeg husk vi købt nået i Aldi der hedde bio........... er især godt når ens børn er tit syg med astma, lungebetændelse osv fik det afvide af sundhedplejsken i tidernes morgen. Havd er det nu det hedder????
der er noget der hedde bricanyll.. men mener det er gennem lægen.. ved ikke om man kan få det uden rep.
H+S Skjolgborg. skriver: Hurtigt hjælp... Mod sygdomme kan jeg husk vi købt nået i Aldi der hedde bio........... er især godt når ens børn er tit syg med astma, lungebetændelse osv fik det afvide af sundhedplejsken i tidernes morgen. Havd er det nu det hedder????
De have det i aldi i hånkøb engang. det er ligeså ligesom fiskolie.levertran er sikker på hed biostere eller bipostare nået i den retningen og mange sunhedp...... gav forældrene det råd af give børne og andre med astma osv hvis de var tit syge.
H+S Skjolgborg. skriver: De have det i aldi i hånkøb engang. det er ligeså ligesom fiskolie.levertran er sikker på hed biostere eller bipostare nået i den retningen og mange sunhedp...... gav forældrene det råd af give børne og andre med astma osv hvis de var tit syge.
Karla skriver: Biostrath
Biostrath
nemlig....
kan man ikke købe det i Aldi mere???
H+S Skjolgborg. skriver: nemlig.... kan man ikke købe det i Aldi mere???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128