Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja og ja
Den bliver brugt rigtig meget herhjemme.og de har alle de forskellige bobles,så deriver ikke fordi der ikke er andre muligheder.
Mussen2 skriver: Og kan den anbefales?
Og kan den anbefales?
Vi valgte elefanten i stedet. Havde både pingvin og elefant på prøve og der var en del flere muligheder med elefanten, så vi droppede pingvinen
Baagøe skriver: Vi valgte elefanten i stedet. Havde både pingvin og elefant på prøve og der var en del flere muligheder med elefanten, så vi droppede pingvinen
Mussen2 skriver: Vi har krokodille og kylling. Og de får elefant og myresluger i julegave.Så det var bare fordi jeg så ðem på tilbud i Magasin
Vi har krokodille og kylling. Og de får elefant og myresluger i julegave.Så det var bare fordi jeg så ðem på tilbud i Magasin
Vi har kylling og elefant og hun får myresluger i julegave Gælder tilbuddet stadig i Magasin på alt Bobles?
Jeg har pingvinen - og knægten er SUPER glad for den.. Han bruger den til alt muligt..
Line - med Bobben skriver: Jeg har pingvinen - og knægten er SUPER glad for den.. Han bruger den til alt muligt..
Baagøe skriver: Vi har kylling og elefant og hun får myresluger i julegave Gælder tilbuddet stadig i Magasin på alt Bobles?
Mussen2 skriver: Dejligthar han flere bobles?
Dejligthar han flere bobles?
Nej ikke endnu.. Men regner med at han skal have kyllingen, elefanten og krokodillen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128