5/6 dage over tid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.. Jeg bliver snart vanvittig !!  

Skulle have haft min mens i fredags men den er stadig ikke kommet  

Jeg testede i fredags ca 4+0 og der var testen negativ. testede igår om eftermiddagen og igen her til morgen og testene er stadig negative  

Ved første graviditet testede jeg positiv allerede 4+0 ca.

Jeg har de seneste 2 uger ca haft niv i underlivet og let ømme bryster, men det har jeg også haft andre gange som bare var tegn på kommende mens  

Jeg har aldrig før gået så meget over tid, og jeg har heller aldrig i mt liv prøvet at springe en mens over.. så undre mig lidt over den ikke er kommet  

Er der andre der har oplevet at teste sendt positiv ved nr 2 graviditet ?

Og hvornår vil ens læge evt tage blodprøver ? hvor meget skal man gå over tid før de vil se en ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa.. Jeg bliver snart vanvittig !!  

Skulle have haft min mens i fredags men den er stadig ikke kommet  

Jeg testede i fredags ca 4+0 og der var testen negativ. testede igår om eftermiddagen og igen her til morgen og testene er stadig negative  

Ved første graviditet testede jeg positiv allerede 4+0 ca.

Jeg har de seneste 2 uger ca haft niv i underlivet og let ømme bryster, men det har jeg også haft andre gange som bare var tegn på kommende mens  

Jeg har aldrig før gået så meget over tid, og jeg har heller aldrig i mt liv prøvet at springe en mens over.. så undre mig lidt over den ikke er kommet  

Er der andre der har oplevet at teste sendt positiv ved nr 2 graviditet ?

Og hvornår vil ens læge evt tage blodprøver ? hvor meget skal man gå over tid før de vil se en ?  

slet ingen der har prøvet noget lignende ?

Anmeld

24. oktober 2012

Eva0510

Jeg havde testdag i søndags og har stadig ikke testet positiv! Og har heller ikke fået mens :-(

Det er rigtig belastende at der ikke sker noget, hverken eller...

Har alle mulige symptomer på at være gravid men ved hvor meget ens hjerne kan spille en et pus... så hæng i

Krydser fingre for at den er der ;-);-);-);-)

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Kat

for jer begge to i denne tråd.

Tålmodighed er en bitch, men nok også nødvendig... Jeg håber de to streger snart dukker op!

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Eva0510 skriver:

Jeg havde testdag i søndags og har stadig ikke testet positiv! Og har heller ikke fået mens :-(

Det er rigtig belastende at der ikke sker noget, hverken eller...

Har alle mulige symptomer på at være gravid men ved hvor meget ens hjerne kan spille en et pus... så hæng i

Krydser fingre for at den er der ;-);-);-);-)

Årh det er så træls at gå i den uvished  Mange tak håber og  Også For at de 2 streger dukker op hos dig snart  

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

for jer begge to i denne tråd.

Tålmodighed er en bitch, men nok også nødvendig... Jeg håber de to streger snart dukker op!

Tusind tak ja tålmodighed er bare Hehe 

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Update so far - igår aftes da jeg gik på toilet var der en lille bitte smule rosa farvet på papiret som når mens starter men indtil nu er der kun kommet lidt brunligt udflåd i morges og intet mere endnu 

Tror selv at det bare er mens der er forsinket en del og bare driller helt vildt lige nu men kan jo ikke gøre andet end at vente på den formentlig kommer 

Anmeld

26. oktober 2012

Eva0510

Update herfra...
Skulle efter beregninger være 4+4 idag men tester stadigvæk totalt negativ! Ikke en snært af en utydelig streg... mens har jeg heller IKEA set skyggen af.. hvad sker der lige for min krop..

Mine bryster er ømme stikkende i siden lige ved armhulen., er total sulten hele tiden, har lettere kvalme i løbet af dagen og tisser meget mere..

Vil bare gerne snart kunne se den magiske 2. Streg :-( ;-)

Baby hvor er du ???????

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

Eva0510 skriver:

Update herfra...
Skulle efter beregninger være 4+4 idag men tester stadigvæk totalt negativ! Ikke en snært af en utydelig streg... mens har jeg heller IKEA set skyggen af.. hvad sker der lige for min krop..

Mine bryster er ømme stikkende i siden lige ved armhulen., er total sulten hele tiden, har lettere kvalme i løbet af dagen og tisser meget mere..

Vil bare gerne snart kunne se den magiske 2. Streg :-( ;-)

Baby hvor er du ???????

Det er bare så træls at gå i den uvished hele tiden  

Desværre så kom mens for fuld udrykning i morges ved mig så den er forsinket en hel uge  Øv øv men vi må jo bare prøve igen  

har dog stadig meget ømme bryster  Så forstå det ikke helt  Men gravid er jeg hvertfald ikke nu hvor mens er dukket op  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.