Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Skønne billeder af jer alle
Skønne billeder af jer alle
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Fantastisk billede i badekaret! Og lækre drenge du har! Vh stine
Fantastisk billede i badekaret! Og lækre drenge du har! Vh stine
Er også selv ret vild med det .. Det siger så meget
BabyWish2012 <3 skriver: OMG hvor er det bare smukt Får helt tårer i øjnene.. Hvor er dine drenge bare så skønne at se på og sikke da en lille lækkermus
OMG hvor er det bare smukt Får helt tårer i øjnene..
Hvor er dine drenge bare så skønne at se på og sikke da en lille lækkermus
Tak , hvor er du sød
VNB skriver: hvor er han bare lækker! Lyder godt at Oscar er begyndt at vende sig til sin nye rolle han lyder som en rigtig kærlig og god storebror. Jeg er spændt på hvordan det blir med 2 små, så det er rart at kunne følge lidt med hos jer, og "snuppe" lidt af jeres erfarringer
hvor er han bare lækker!
Lyder godt at Oscar er begyndt at vende sig til sin nye rolle han lyder som en rigtig kærlig og god storebror.
Jeg er spændt på hvordan det blir med 2 små, så det er rart at kunne følge lidt med hos jer, og "snuppe" lidt af jeres erfarringer
Taak smukke
Han er nemlig rigtig kærlig , især overfor Noel .. Det er bare så dejligt
Lotus86 skriver: Skønne skønne drenge i har jer
Skønne skønne drenge i har jer
Tusind tak
MorDk skriver: Hvor er han skøøøn ♥
Hvor er han skøøøn ♥
Tuusind tak
Muhmi skriver: Hvor er det bare nogle dejlige unger du har dig!! Og hvor ser dit ansigt bare PRICELESS ud i karet... Man gan godt se du lige har gjort noget stort
Hvor er det bare nogle dejlige unger du har dig!!
Og hvor ser dit ansigt bare PRICELESS ud i karet... Man gan godt se du lige har gjort noget stort
Tak smukke
Jeg elsker også det billede .. Det siger SÅ meget
morethanperfect skriver: Tak smukke Jeg elsker også det billede .. Det siger SÅ meget
Det gør det nemlig... Man kan virkelig se du lige har ydet en kæmpe præstation, er lettet, træt og super glad på samme tid!! Det er snadt hvad de siger, når de siger at et billede kan sige mere end tusind ord
Nåår
Hvor ser det hele bare godt, sødt og lykkeligt ud!
Muhmi skriver: Det gør det nemlig... Man kan virkelig se du lige har ydet en kæmpe præstation, er lettet, træt og super glad på samme tid!! Det er snadt hvad de siger, når de siger at et billede kan sige mere end tusind ord
Ja . Det er helt sandt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128