2 mdr til jul yiir :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Moar2011

GLÆDER mig sådan til december
Nu er storm ved at være en stor dreng , han r 1½ og kan jo forstå mere og mere.. (SKØN alder) ...

her sidder jeg og er i 2tal jule humør - der er jo KUN 2mdr til JULEAFTEN
hvad julegaver laur i fra barnet/børnene til bedste forælderne ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

GLÆDER mig sådan til december
Nu er storm ved at være en stor dreng , han r 1½ og kan jo forstå mere og mere.. (SKØN alder) ...

her sidder jeg og er i 2tal jule humør - der er jo KUN 2mdr til JULEAFTEN
hvad julegaver laur i fra barnet/børnene til bedste forælderne ??

Ja kun 2 mdr. til jul ♥ Herligt...

Jamen ... her laver Victor nogle skåle hvor han tegner/maler på + så får de billeder af ungerne ♥

Anmeld

24. oktober 2012

Moar2011

Ja kun 2 mdr. til jul ♥ Herligt...

Jamen ... her laver Victor nogle skåle hvor han tegner/maler på + så får de billeder af ungerne ♥

altså hvad for nogen skåle og hvilken maling vil du bruge og hvordan ?

GLÆDER mig skisme ..

vi har os fået taget billeder af bassen (synes det svært at vælge til andre, for man har jo ikk samme smag)

Anmeld

24. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

altså hvad for nogen skåle og hvilken maling vil du bruge og hvordan ?

GLÆDER mig skisme ..

vi har os fået taget billeder af bassen (synes det svært at vælge til andre, for man har jo ikk samme smag)

Jeg har selv fotograferer mine unger og redigeret billederne... (dejligt billigt) og de er skide gode ♥ Alm. gennemsigtige skåle... og så kan man købe sådan nogle tuscher/maling til at tegne på glas/skåle mm. Ved så ik helt hvordan det fungere, men det finder jeg ud af. Sys bare det kunne være en super sød og personlig gave *S*

Anmeld

24. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

Jeg har selv fotograferer mine unger og redigeret billederne... (dejligt billigt) og de er skide gode ♥ Alm. gennemsigtige skåle... og så kan man købe sådan nogle tuscher/maling til at tegne på glas/skåle mm. Ved så ik helt hvordan det fungere, men det finder jeg ud af. Sys bare det kunne være en super sød og personlig gave *S*

ja, det må sku være billigt - må man se lidt ? <3
Hvor tror du man skal høre om sådan noget maling henne?
- de har os lige alderen til at lege med det på glas , det ville da være så hyggeligt

Anmeld

24. oktober 2012

henh01

Jeg er også et rigtigt julemenneske!!!

I århar jeg fået planlagt mine vagter således at jeg har frio når jeg går hjem d. 19 dec og så skal jeg først møde på vagt igen d. 30 dec Det gør lige lidt ekstra ved julehumøret.

De fleste gaver er købt - mangler til min far, svigerforældre og den store. Pakkegaverne er jeg også godt i gang med - der er indkøbt 32 ud af 48 så det begynder at ligne noget rigtig godt

Anmeld

24. oktober 2012

henh01

hov, glemte lige at ungerne laver en kalender med billeder til bedsterne

Anmeld

24. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

ja, det må sku være billigt - må man se lidt ? <3
Hvor tror du man skal høre om sådan noget maling henne?
- de har os lige alderen til at lege med det på glas , det ville da være så hyggeligt

Dette billede er blot ét af dem der skal gives i julegave inkl. sort ramme ♥ (dog uden mit brugernavn) hihi

Anmeld

24. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

Dette billede er blot ét af dem der skal gives i julegave inkl. sort ramme ♥ (dog uden mit brugernavn) hihi

ihh hvor r det sødt - jeg tror jeg ville bruge baby.dk som hjælp til at vælge hihi - synes det svært , er dog ikke itvivl om hvilken jeg selv ville have

Anmeld

24. oktober 2012

Moar2011

henh01 skriver:

Jeg er også et rigtigt julemenneske!!!

I århar jeg fået planlagt mine vagter således at jeg har frio når jeg går hjem d. 19 dec og så skal jeg først møde på vagt igen d. 30 dec Det gør lige lidt ekstra ved julehumøret.

De fleste gaver er købt - mangler til min far, svigerforældre og den store. Pakkegaverne er jeg også godt i gang med - der er indkøbt 32 ud af 48 så det begynder at ligne noget rigtig godt

hoooold da op du r godt med - så laangt er vi SLET ikke hihi - hvor må det gi go ro i sjælen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.