Smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

pcoramt

Hej.. 

Jeg har haft mens ligende smerter i ca. 1,5 dag og så stoppede det igen.. Jeg tester nehgativ, men forventet mens er først d.1 nov. Nogen der kender til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

tarkoflen

pcoramt skriver:

Hej.. 

Jeg har haft mens ligende smerter i ca. 1,5 dag og så stoppede det igen.. Jeg tester nehgativ, men forventet mens er først d.1 nov. Nogen der kender til det? 

Jeg havde mens smerter en uges tid før jeg fik en positiv blodprøve

Har du fået hormoner og fået taget æg ud? For det kan godt have indflydelse..

Men jeg nu for en positiv test

Anmeld

24. oktober 2012

pcoramt

Jeg er på pergotime.. Har slet ikke ømme bryster eller noget, og lige nu har jeg mens smerter igen:/ håber sååå meget, det hårdt at blive skuffet så mange gange.. 

Anmeld

25. oktober 2012

CHD

Jeg har desværre ofte oplevet det samme. Tror det er min psyke, der spiller ind. Jeg kan mærke en masse i underlivet fra ægløsning og indtil jeg desværre får min mens. Tror hver gang den er der. Oplever også milde mens smerter og enkelte jag/stik i underlivet, og er vildt træt hver gang. Har også oplevet ømme brystvorter uden at være gravid.

Håber for dig at den er der, og det ikke blot er ønsket, der fylder så meget.

Anmeld

25. oktober 2012

pcoramt

Det var vidst desværre bare mens smerter:/ av den smerte af skuffelse er slem

Anmeld

26. oktober 2012

CHD

pcoramt skriver:

Det var vidst desværre bare mens smerter:/ av den smerte af skuffelse er slem

Åh, det er jeg ked af at høre. Det var det desværre også bare her, så jeg føler med dig. Fik mens i går

Næste gang

Anmeld

29. oktober 2012

pcoramt

CHD skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre. Det var det desværre også bare her, så jeg føler med dig. Fik mens i går

Næste gang

Ej det er jeg ked af at hører.. jeg har endnu ikke fået min, men jeg er sikker på den kommer i dag.. den skal så os først være her i dag :/ Jeg har lige fået tid til kunstig befrugtning, kender du til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.