måske husker i mig ( blog )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Halløjsa piger

måsker husker I mig der oprettede en tråd vedr om I ville læse en blog der omhandlede det at være singlemor, kæmpe med en eks, have lidt for mange ekstra kg osv.. og det var I ret game på

nu er problemt så at NU skal jeg oprette bloggen - men hvor skal jeg vælge at oprette den henne? Jeg vil gerne have www. ( bloggensnavn). dk men hvilken host skal jeg vælge?

Jeg tror vi alle kender de morgner hvor øjenskygge og mascare hænger en langt ned til midt på kinden og man ligner en der burde tage 10-50 skønheds-sove-timer ekstra... Sådan en morgen havde jeg da mit yngel var ganske spæd, men op det skulle jeg for knægten mente at han skulle have en flaske og det var bare nu.. Fik på en eller anden måde bevæget mig ud af sengen og hele vejen op af trapperne til køkkenet hvor jeg gik igang med at ordne dagens første flaske... Bedst som jeg stod der skete det som bare ikke må ske for nogen som helst ( hmm jo ok måske hende babsenutte fra fitness der har sin g-streng smækket helt op i nakken og ALTID har makeupen siddende helt perfekt ), jeg fik nemlig kigget ned på parkeringspladsen hvor lækkermås #1, lækkermås#2 og lækkermås#3 steg ud af en bil. Jeg gik i bedste frysstilling for er der noget som ikke plejer at komme i denne lille flække så er det sku lækre mænd, så jeg tillod mig at tage en stor skål glo-suppe ( den blev nydt som var det min sidste chokolade ) og tænkte ikke videre over hvad klokken var eller hvad jeg var påklædt ELLER mangel på dette, for jeg var nemlig hoppet i seng dagen før kun iført trusser og "tigermærker"..

Det med fed og kursiv skrift er lige et udsnit fra et indlæg hvad der skete videre men lad mig sige det sådan - det ER desværre mit liv som bare er SÅDAN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

MorDk

Jeg ville vælge blogspot.com.... Bruger det selv... der er mange muligheder *S* Men det er jo en smagssag

Anmeld

28. oktober 2012

Thalia

Jeg foretrækker wordpress.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.