Møde med børnehaven.har jeg noget at frygte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

bonanza

Vi har to piger der går i børnehave sammen. Vi skal til møde inden jul. De vil snakke om celinas sprog og olivias motorik og deres fremmøde de har holdt meget fri siden sommerferien da jeg går hjemme for tiden. Deres far arbejder i Norge og er hjemme hver 3 uge ca. Vi har eget hus.bil og dyr. Ja vi har faktisk et godt liv men har vi noget at frygte med det møde? De siger det ikk haster men det skal bare være inden jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når de siger det ik haster tænker jeg ik at det er alamerende! At de holdet meget fri, er jo jeres ret som forældre! En i thea's børnehave ka godt holde fri 1 mdr af gangen, komme 1 mdr også holde fri igen. Hendes mor er udlanding og faren dansker. De tager på besøg hos morens familie osv.

Tænker at så længe de har mulighed for at lege med andre børn, ska de nok få lært det de ska, hvis alt andet er helt normalt! Vh stine

Anmeld

23. oktober 2012

Mumto3

Kender jo ikke pædagogerne, men nogle kan godt synes at børn har bedre af at være sammen med professionelle vokse som får løn for at opdrage børnene, end at børn er sammen med de voksne der elsker dem højt og opdrager med hjertet. Hvis pædagogerne er af den type, så skal du forberede dig på at forsvare at du som mor godt må være sammen med dine ørn mest muligt, og at det utallige gange er bevist at børn faktisk har godt af at være hjemme hos sine forældre ( altså selvfølgelig finder der situationer hvor det ikke er sådan! Hvis forældrene er misbrugere, og ikke stimulere deres børn osv. Men det er der jo ikke tale om her!)Hvis de bare er almindelige pædagoger, så tror jeg ikke at der er noget at frygte.

Anmeld

23. oktober 2012

MariaKyedDK

bonanza skriver:

Vi har to piger der går i børnehave sammen. Vi skal til møde inden jul. De vil snakke om celinas sprog og olivias motorik og deres fremmøde de har holdt meget fri siden sommerferien da jeg går hjemme for tiden. Deres far arbejder i Norge og er hjemme hver 3 uge ca. Vi har eget hus.bil og dyr. Ja vi har faktisk et godt liv men har vi noget at frygte med det møde? De siger det ikk haster men det skal bare være inden jul

det med deres fremøde, er ret vigtigt i forhold til at det er børnehavens pligt at gøre børnene skoleklar.... så det er nok det de vil tale med jer om, nu ved jeg godt nok ikke hvor gamle dine piger er, men hvis de ska i skole næste år , så er det helt sikkert det de vil tale om...

det andet ved jeg ikke noget om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.