Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kriknu skriver: Hold da op, hvor er den bare smuk!
Hold da op, hvor er den bare smuk!
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Daydreamer81 skriver: super smuk hvor er den lavet henne og hvad gav du, hvis jeg må spørge
super smuk hvor er den lavet henne og hvad gav du, hvis jeg må spørge
Den er lavet hos Dickmann i Herning .. gav 2000 kr for den, og den tog 3 timer og få lavet
Fenja09 skriver: Hvor er den flot! Jeg skal også selv have lavet en til minde om min moar, hun døde d. 27/9-12. Kondolere med din far. /Fenja
Hvor er den flot! Jeg skal også selv have lavet en til minde om min moar, hun døde d. 27/9-12.
Kondolere med din far.
/Fenja
Puha det er jeg virkelig ked af at høre .. kondolere
CarinaSB skriver: Den er lavet hos Dickmann i Herning .. gav 2000 kr for den, og den tog 3 timer og få lavet
Gør mig rigtig ondt at du har mistet din fardet var da billigt, hvem lavede den? skal vist en tur der forbi
syntes det er et smukt minde om din far
Monica
Ej hvor blev den bare super super super flot.... og sikke et smukt minde du har på din krop nu
Daydreamer81 skriver: Gør mig rigtig ondt at du har mistet din fardet var da billigt, hvem lavede den? skal vist en tur der forbi
det gjorde tine ..
Den er rigtig flot! Flot minde ♥
Hvor er den bare smuk!!!
Husker jeg forkert.. Noget med i var søskende der skulle ha laver denne sammen? Eller
Rigtig flot er den ihvertfald
Bshizzle skriver: Hvor er den bare smuk!!! Husker jeg forkert.. Noget med i var søskende der skulle ha laver denne sammen? Eller Rigtig flot er den ihvertfald
Du husker helt rigtigt ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128