Spørgsmål angående ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg har et spørgsmål omkring ægløsning, som jeg håber, der er nogen der kan svare på.

Jeg testede positiv for ægløsning i lørdags. Jeg har så læst, at det betyder, at ægløsningen kommer 12-36 timer efter. Jeg har siden lørdag aften haft ægløsningssmerter Hele dagen i dag, altså tre dage efter, har jeg bare haft meget voldsomme smerter. Men er det normalt, at smerterne kommer efter ægløsningen?

Der var ikke nogen tvivl om at testen var positiv i lørdags, teststregen var tydeligere end kontrolstregen.

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ingen der har prøvet noget lignende? Eller ved noget om det?

Anmeld

23. oktober 2012

CH2012

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har et spørgsmål omkring ægløsning, som jeg håber, der er nogen der kan svare på.

Jeg testede positiv for ægløsning i lørdags. Jeg har så læst, at det betyder, at ægløsningen kommer 12-36 timer efter. Jeg har siden lørdag aften haft ægløsningssmerter Hele dagen i dag, altså tre dage efter, har jeg bare haft meget voldsomme smerter. Men er det normalt, at smerterne kommer efter ægløsningen?

Der var ikke nogen tvivl om at testen var positiv i lørdags, teststregen var tydeligere end kontrolstregen.

På forhånd tak for svar

Altså jeg venter stadig på at kunne teste for graviditet, - men jeg fik også lidt menstruationsagtige smerter efter ægløsning... Og har på fornemmelsen, at det er der mange der oplever - men om det er optakt til menstruation eller graviditet der er tale om, det er forskelligt fra person til person...

Anmeld

24. oktober 2012

Line8700

Jeg har altid haft meget kraftig mens, og fik derfor p-piller i en meget tidlig alder, men da jeg smed p-pillerne så vi kunne få PB op og stå, kom jeg lige i tanke om hvorfor det var at jeg fik p-piller dengang, for hold da op jeg havde ondt. Både når jeg havde mens, men også når jeg fik ægløsning. Fik også ømme bryster. Så det er overhovedet ikke unormalt at have ondt under ÆL. Nogen har det mere end andre, og nogen mærker slet ikke til det.

Held og lykke fremover

Anmeld

24. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det er helt normalt.

Nyeste forskning tyder på,der ikke er sammenhæng mellem smerterne,og hvornår man har ÆL.

Smerteren kan lige så vel komme før,som imens eller efter.

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar

Mea, det er jeg glad for at høre, blev helt i tvivl om jeg så kunne stole på den ægløsningstest og havde været så heldig endelig at ramme.

Anmeld

27. september 2013

Manna

Mor_til_2_unger skriver:

Ja det er helt normalt.

Nyeste forskning tyder på,der ikke er sammenhæng mellem smerterne,og hvornår man har ÆL.

Smerteren kan lige så vel komme før,som imens eller efter.

Hej - gammel tråd, ved det,
men derfor kunne jeg nu godt tænke mig at vide hvor du mon har læst om det?
Kan du huske det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.