Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SecretMe skriver: I morgen er dagen for (ikke) forventet mens. Blev insemineret den 10.10, og tiden har bare SNEGLET sig afsted. I sær i dag. Synes jeg kan mærke mens er på vej desværre .Men så længe jeg ikke bløder, er der jo håb endnu..
I morgen er dagen for (ikke) forventet mens. Blev insemineret den 10.10, og tiden har bare SNEGLET sig afsted. I sær i dag. Synes jeg kan mærke mens er på vej desværre .Men så længe jeg ikke bløder, er der jo håb endnu..
for at mens bliver væk og at du snart står med to fine streger !!
Akmese skriver: for at mens bliver væk og at du snart står med to fine streger !!
for dig
For dig
**Ønskebabyen skriver: Skal du selv teste, eller skal du have taget bp idag? Er spændt på at høre svaret.
Skal du selv teste, eller skal du have taget bp idag? Er spændt på at høre svaret.
tarkoflen skriver: Åhh hvor jeg husker sidste dag inden bp, man er ved at blive vanvittig af at vente og mærke efter i sin krop, om hvordan alting føles!Jeg for en positiv test
Åhh hvor jeg husker sidste dag inden bp, man er ved at blive vanvittig af at vente og mærke efter i sin krop, om hvordan alting føles!Jeg for en positiv test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128