Gonal F - hjælp ny indpakning + dosering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Har fået en ny Gonal F idag.

Plejer at få den med 900 enheder, men den idag var kun med 450 enheder. Synes også pakningen ser ny ud, så ved ikke om det er dét der gør det?

Skulle så til at tage min aftensprøjte, men sprøjten kan ikke dosere de 200 enheder jeg skal have. Den har kun valget mellem: 187,5 enhed eller 225 enhed - og jeg skal have 200 

Har taget 187,5 enhed, for ville ikke overdosere - men hvad pokker gør man lige? Kan jo ikke ringe til klinikken på denne tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har fået en ny Gonal F idag.

Plejer at få den med 900 enheder, men den idag var kun med 450 enheder. Synes også pakningen ser ny ud, så ved ikke om det er dét der gør det?

Skulle så til at tage min aftensprøjte, men sprøjten kan ikke dosere de 200 enheder jeg skal have. Den har kun valget mellem: 187,5 enhed eller 225 enhed - og jeg skal have 200 

Har taget 187,5 enhed, for ville ikke overdosere - men hvad pokker gør man lige? Kan jo ikke ringe til klinikken på denne tid.

Snakkede med klinikken idag, og de siger at det er en gammel sprøjte jeg har fået - så de fik apotekeks navn og ville ringe til dem 

Anmeld

25. oktober 2012

Nessie

Anonym skriver:

Snakkede med klinikken idag, og de siger at det er en gammel sprøjte jeg har fået - så de fik apotekeks navn og ville ringe til dem 

Det var jo ikke ret smart

Men nu har de forhåbentlig smidt dem ud, så de kun har de nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.