Andre der bor i 3. værelses med 2 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

bobbles

ja vi bor i 3. værelses og lige nu deler pigerne værelse har de gjort siden laura var ca 4 måneder og det er gået fint! Men kan godt mærke at vores store pige jo kun bliver ældre som tiden går og har det sådan lidt på fornemmelsen at hun har brug for hendes eget værelse, os de gange hvor lillesøster græder det gør hun jo stadig en del da hun kun er 13 måneder  så har faktisk overvejet at vi skulle anskaffe os en sovesofa så vi kunne sove nede i stuen og så pigerne fik hver deres værelse, nogen der har prøvet det og det gik fint?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Troldemommi

ikke personligt men jeg har en veninde som gør det, hende og hendes mand sover i stuen og så har hver af deres børn deres eget værelse, tror det værste er at man skal pakke sengen væk hver morgen og frem hver aften, men ellers fungerer det vist fint for dem

Monica

Anmeld

23. oktober 2012

mor2100kbh

følger lige med da jeg selv kun bor i 3vær og gerne vil have et barn til og nemlig selv har tænkt på hvad jeg så gør

Anmeld

23. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Vi står i samme situation og overvejer at købe en sovesofa. Dog om 1 års tid har vi en større lejlighed muligvis da vi står på vente liste til både 4 og 5 værelses lejligheder lige nu.

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Frøken Christiansen skriver:

ja vi bor i 3. værelses og lige nu deler pigerne værelse har de gjort siden laura var ca 4 måneder og det er gået fint! Men kan godt mærke at vores store pige jo kun bliver ældre som tiden går og har det sådan lidt på fornemmelsen at hun har brug for hendes eget værelse, os de gange hvor lillesøster græder det gør hun jo stadig en del da hun kun er 13 måneder  så har faktisk overvejet at vi skulle anskaffe os en sovesofa så vi kunne sove nede i stuen og så pigerne fik hver deres værelse, nogen der har prøvet det og det gik fint?

Vi kommer til det, men kunne dog ikke finde på at rykke ind i stuen! Der er heller ikke plads alligevel. Så ville jeg hellere tage den mindste ind til os, der er så mange studier der viser at det fremme udviklingen at sove i samme rum, også selvom barnet er 1 år+, så det ville jeg ikke have nogen skrupler ved

Anmeld

23. oktober 2012

baby012

Vi har valgt at flytte inden nr to kommer så de kan få hver deres værelse, jeg tror ikke jeg ville kunne sive i en stue, og da slet ikke på En Sovesofa med mandens rygskade  

Anmeld

23. oktober 2012

bobbles

tak for svar  det med større lejlighed er ikke lige med i planen hos os! I det vi har det med når vi har penge så bruger vi dem, nu skal det ikke misforstås vi har penge til mad, medicin bleer osv men vi har aldrig rigtig noget til opsparingen kun op til jul for der synes jeg det er vigtigt at give børnene nogen gode julegaver, også er det vildt dyrt her! skal vi op og have en 4 værelses så skal vi næsten af med 8000! Så det har vi slet ikke råd til!

Anmeld

23. oktober 2012

Aabye

Vi bor pt i en 3 værelses og nr 2 er lige på trapperne.. Har temin 2 november.. Og her kommer den lille ny simpelthen til at sove inde hos os de første måneder.. Vi har så søgt en ny bolig så de kan få hver deres værelse og så vi kan få vores privatliv i soveværelset.. 

Anmeld

23. oktober 2012

spj

Vi bor i en 3 værelses med en pige på 2,5 og en dreng på 6 uger. Indtil videre har vores datter sit eget værelse også sovet lillebror hos os.
Når lillebror bliver størrer er vores plan at de skal have værelse sammen. Så får de vores soveværelse, som er det største. Vores datter kom først ind og sove på sit eget værelse da hun var 2 år, så forløbig fungerer det fint.
Ellers har jeg da også tænkt vi må sove i stuen. Vi har nemlig heller ikke nogen planer om at flytte. Det er en andel vi har så der er lige et lån der skal betales.

Anmeld

23. oktober 2012

3rollinger

Jeg har tre boern og den yngste paa 3 og den aeldste paa 8 deler pt vaerelse, og det fungerer fint. De opholder sig ikke ret meget paa vaerelset i loebet af dagen og ved sengetid synes de vist bare det er hyggeligt. Den store laeser tit godnat historie for den lille, laa ligger den lille sig til at sove og den store laeser sine egne boeger.

Den sidste er en dreng og han har sit eget vaerelse.

Paa lidt laengere sigt skal vi jo nok overveje en anden loesning, for selvfoelglelig kommer der et tidspunkt hvor de alle godt kunne taenke sig til privatliv. Men indtil videre har de ikke givet udtryk for at det er noedvendigt. 

Personligt har jeg ikke taenkt mig at flytte ind i stuen og sove, saa det maa blive en anden loesning end den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.