Julekalender til teenager ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.103 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

MyLove E

Hej Alle sammen

Jeg mangler en nem og billig idé til en julekalender til min halv bror og min kusine, De er begge på efterskole.
Jeg lave en til min søster da hun var afsted for 2 år siden. Men der gik jeg hjemme og havde ingen børn.

Men vil ikke snyde dem som er afsted nu.

Det skal ikke være med gaver, gerne noget med små historie. Det skal mest være for sjov:-):-):-)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

TNBC

Tauf skriver:

Hej Alle sammen

Jeg mangler en nem og billig idé til en julekalender til min halv bror og min kusine, De er begge på efterskole.
Jeg lave en til min søster da hun var afsted for 2 år siden. Men der gik jeg hjemme og havde ingen børn.

Det skal ikke være med gaver, gerne noget med små historie. Det skal mest være for sjov:-):-):-)

Knus

Hvad med en historie på 24 afsnit?
Eller en gåde hvor de skal finde svaret inden den 24(hvor svaret så er)

Anmeld

23. oktober 2012

MyLove E

Yurie skriver:

H

Hvad med en historie på 24 afsnit?
Eller en gåde hvor de skal finde svaret inden den 24(hvor svaret så er)

Historien er en god idé. Men hvad ikke hvilken og hvordan jeg skal gøre det så de får en hver dag?:-)

Anmeld

23. oktober 2012

TNBC

Tauf skriver:

Historien er en god idé. Men hvad ikke hvilken og hvordan jeg skal gøre det så de får en hver dag?:-)

Kommer an på om du vil skrive noget selv eller om du vil finde en historie
Hvis du selv skrivee den, er det jo let nok.
Hvis du finder en historie, deler du den op i 24 stykker(og slut lige når der skal til at ske noget spændende:-))

Anmeld

23. oktober 2012

MyLove E

Yurie skriver:

Kommer an på om du vil skrive noget selv eller om du vil finde en historie
Hvis du selv skrivee den, er det jo let nok.
Hvis du finder en historie, deler du den op i 24 stykker(og slut lige når der skal til at ske noget spændende:-))

Nu har jeg fundet den perfekte idé. Prøver at sætte et billede ind når den er færdig:-):-):-)

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Hej Alle sammen

Knus

Nu ved jeg ikke om drengen er til noget LEGO, min kæreste er helt syg med Star wars LEGO og da jeg var 17 dage i Thailand uden ham et halvt år efter vi var blevet kærster, der lavede jeg en "julekalender" af en flyvemaskine af en art, hvor han fik brikkerne og en side, som han så skulle samle hver dag

Det er selvfølgelig ikke gratis, men en anderledes ting

Anmeld

23. oktober 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

D

Nu ved jeg ikke om drengen er til noget LEGO, min kæreste er helt syg med Star wars LEGO og da jeg var 17 dage i Thailand uden ham et halvt år efter vi var blevet kærster, der lavede jeg en "julekalender" af en flyvemaskine af en art, hvor han fik brikkerne og en side, som han så skulle samle hver dag

Det er selvfølgelig ikke gratis, men en anderledes ting

Det er han ikke:-)

Men min grandkusine gør det samme til hendes kæreste hver år:-):-)

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Det er han ikke:-)

Men min grandkusine gør det samme til hendes kæreste hver år:-):-)

Hi hi så er det ikke kun min kæreste der er et stort legebarn

Anmeld

23. oktober 2012

TNBC

Tauf skriver:

Nu har jeg fundet den perfekte idé. Prøver at sætte et billede ind når den er færdig:-):-):-)

Det glæder jeg mig til at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.