4 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Trekløver(:

Hej piger

Jeg er i dag gået 4 dage over tid og hvis jeg er gravid er jeg 4+3.

Jeg testede 4+0 og der var den negativ, men har endnu ikke fået mens.

I går sexede vi herhjemme, og da jeg gik på toiletet bagefter var der lidt lyserødt på papiret, så tænkte at nu kom mens, så tog et bind på natten over.

Da jeg vågnede i morges var der ingenting i bindet og heller ikke da jeg tørrede mig, og der er stadig ikke skyggen af mens.

Har nogen af jer oplevet det samme og så har været gravide?

Ved godt jeg bare kan teste, men har bestilt over nettet så har dem nok i morgen. 

Håber i vil hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

M&N

malle29 skriver:

Hej piger

Jeg er i dag gået 4 dage over tid og hvis jeg er gravid er jeg 4+3.

Jeg testede 4+0 og der var den negativ, men har endnu ikke fået mens.

I går sexede vi herhjemme, og da jeg gik på toiletet bagefter var der lidt lyserødt på papiret, så tænkte at nu kom mens, så tog et bind på natten over.

Da jeg vågnede i morges var der ingenting i bindet og heller ikke da jeg tørrede mig, og der er stadig ikke skyggen af mens.

Ved godt jeg bare kan teste, men har bestilt over nettet så har dem nok i morgen. 

Håber i vil hjælpe.

Har ingen erfaring med lige at bløde så lidt efter test dag men håber da trods alt, at den er der nu 

Anmeld

24. oktober 2012

sulo

Da jeg var 6 dage over tiden var jeg på toilet og der var en del brunligt blod på papiret, så troede det var min mens der kom, tog et bind på men så ikke mere resten af dagen, det er dog ikke unormalt at jeg starter min mens sådan.

Dagen efter var der ikke mere, jeg var hos lægen men kunne selvfølglig ikke lave en brugbar urin prøve, så måtte vente til næste morgen, hvor jeg så testede positiv.

Dagen efter igen havde jeg lidt meget svagt rødt udflåd på papir en enkelt gang og det var det, fik at vide af lægen at det var ikke unormalt, er 6+5 i dag.

Anmeld

1. november 2012

Trekløver(:

Tusind tak for svarene piger:-)

Jeg må have haft en bio, da jeg fik en positiv G-test, men et par dage efter blødte jeg meget kraftigt med klumper. "undskyld detaljerne" så vi prøver videre :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.