Jeg er anonym da jeg ikke ønsker at dette opslag kan spores tilbage til mig.
Min søns far, F, har en lang fortid bag os, og min søn og F har ikke set hinanden i næsten 10 mdr, da deres samvær begyndte. Min søn er i dag 14½ mdr. Jeg ønsker af mange grunde ingen fysisk kontakt med F, og han har ikke mit telefonnummer, eller ved hvor jeg og vores søn bor. Jeg har fuld forældermyndighed over vores søn. De har haft overværet samvær, som er forløbet fint, dog med en udeblivelse af F. Nu er overværet samvær slut, og de skal begynde at ses en gang om ugen, bare de to, i to timer. Det er på meget specielle vilkår, og der har været nødsaget til at blive lavet nogle ændringer på grund af at vi er flyttet, og andre ting. I retten aftalte vi at alt kontakt skulle foregå på mail, det var F helt inforstået med. Jeg har oplyst ændringer til F i god tid, men han ignorerer mine mails. Det er meget frustrerende. Jeg sender dem to gange, og beder ham om at bekræfte for modtagelsen. Til sidst må jeg lade mailen gå gennem min advokat, som så må sende til F's advokat, som så må sende til F! Jeg ved at han kun gør det for at irriterer mig, fordi han ved at jeg ikke ønsker anden kontakt end på mail, og at han synes det er fuldstændig latterligt at vi ikke kan have kontakt på tlf. Men så får jeg aldrig fred for ham. Nu har jeg endnu engang prøvet at lavet ændringer til samvær, og har igen ikke fået noget svar, og må nu igennem min advokat. JEg bruger ufatteligt meget tid på det og energi på at spekulere, bliver ked af det, frustreret osv. Jeg ønsker at det her skalf ungere på den ene eller den anden måde, men F viser gang på gang, at han ikke er super moden. ØV! Hvad kan jeg dog gøre? Ingenting sikkert.. Jeg er bare så ked af det, og det bliver godt nok nogle lange år, hvis F skal fortsætte på denne her måde!
Tak fordi du læste med.
Anmeld