Far ignorere mails!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg ikke ønsker at dette opslag kan spores tilbage til mig.

Min søns far, F, har en lang fortid bag os, og min søn og F har ikke set hinanden i næsten 10 mdr, da deres samvær begyndte. Min søn er i dag 14½ mdr. Jeg ønsker af mange grunde ingen fysisk kontakt med F, og han har ikke mit telefonnummer, eller ved hvor jeg og vores søn bor. Jeg har fuld forældermyndighed over vores søn. De har haft overværet samvær, som er forløbet fint, dog med en udeblivelse af F. Nu er overværet samvær slut, og de skal begynde at ses en gang om ugen, bare de to, i to timer. Det er på meget specielle vilkår, og der har været nødsaget til at blive lavet nogle ændringer på grund af at vi er flyttet, og andre ting. I retten aftalte vi at alt kontakt skulle foregå på mail, det var F helt inforstået med. Jeg har oplyst ændringer til F i god tid, men han ignorerer mine mails. Det er meget frustrerende. Jeg sender dem to gange, og beder ham om at bekræfte for modtagelsen. Til sidst må jeg lade mailen gå gennem min advokat, som så må sende til F's advokat, som så må sende til F! Jeg ved at han kun gør det for at irriterer mig, fordi han ved at jeg ikke ønsker anden kontakt end på mail, og at han synes det er fuldstændig latterligt at vi ikke kan have kontakt på tlf. Men så får jeg aldrig fred for ham. Nu har jeg endnu engang prøvet at lavet ændringer til samvær, og har igen ikke fået noget svar, og må nu igennem min advokat. JEg bruger ufatteligt meget tid på det og energi på at spekulere, bliver ked af det, frustreret osv. Jeg ønsker at det her skalf ungere på den ene eller den anden måde, men F viser gang på gang, at han ikke er super moden. ØV! Hvad kan jeg dog gøre? Ingenting sikkert.. Jeg er bare så ked af det, og det bliver godt nok nogle lange år, hvis F skal fortsætte på denne her måde!

Tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Kay

var det mig havde jeg fundet en gammel telefon i familien og puttet et taletids simkort i... og så var det far telefonen som var tændt for at tjekke sms'er et par gange om dagen og ik andet og så kunne han jo skrive når det var... så kan man også med god somvittighed slukke den en gang i mellem for at få fred...

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

var det mig havde jeg fundet en gammel telefon i familien og puttet et taletids simkort i... og så var det far telefonen som var tændt for at tjekke sms'er et par gange om dagen og ik andet og så kunne han jo skrive når det var... så kan man også med god somvittighed slukke den en gang i mellem for at få fred...

Det er underligt, at jeg slet ikke har overvejet muligheden i det. Det er værd at overveje. Jeg er bange for, at han igen bare vil ignorere mig, men problemet med mails er at jeg ikke kan få bekræftet om han har modtaget mailen eller ej, også kan jeg ikke forvente at han kender til ændringer i samværet. Man kan jo få rapporter på mobilen, om at smsen ER modtaget - måske er det gyldig nok bevis på at han har modtaget sms'en? Ville jo lette det hele en smule. Og jeg behøver kun at have den tændt en eller to gange om ugen, for at tjekke om der er noget nyt.

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Det er underligt, at jeg slet ikke har overvejet muligheden i det. Det er værd at overveje. Jeg er bange for, at han igen bare vil ignorere mig, men problemet med mails er at jeg ikke kan få bekræftet om han har modtaget mailen eller ej, også kan jeg ikke forvente at han kender til ændringer i samværet. Man kan jo få rapporter på mobilen, om at smsen ER modtaget - måske er det gyldig nok bevis på at han har modtaget sms'en? Ville jo lette det hele en smule. Og jeg behøver kun at have den tændt en eller to gange om ugen, for at tjekke om der er noget nyt.

Ja jeg tænkte nemlig også det med at få en gammel telefon med simkort 

men ignorere han at få lov at kontakte dig pr telefon, så kan du jo ikke gøre det meget anerledes, så er han jo bare dum altså.

Du skriver jo selv at han gerne vil kunne kontakte dig over telefon, og det får han jo lov til så - du behøver jo ikke fortælle ham at det er en speciel telefon til ham, men at du gerne vil stole på ham og at han derfor får dit nummer. Måske han så bliver mere medgørelig - hvis ikke, ja så har du jo gjort dit 

Anmeld

23. oktober 2012

Aabye

Anonym skriver:

Jeg mener da bestemt at de fleste mail programmer har samme funktion.. Altså at du får en bekræftelse på at emailen er læst af modtager, eller i hvert fald modtaget.. 

Sådan en funktion har min mail da..  

Anmeld

23. oktober 2012

Kay

Anonym skriver:

lige netop  håber du finder en god løsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.