Et fantastisk menneske er væk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Troldemommi

Min mands højt elskede gudmor er død, 64 år gammel, hun døde af knoglekræft, hun var en fantastisk kvinde med en dejlig familie og omgangskreds, hun er og vil blive savnet meget.

Hun skal begraves på fredag på den dag hvor hun ville være blevet 65  og vi skal naturligvis med, jeg er ikke god til begravelser, men jeg gør det for at støtte min Jeppe og fordi jeg også selv holdt rigtig meget af hende

Med denne lille tråd vil jeg bare sige, for fanden hvor skal vi huske at fortælle de mennesker vi elsker hvad de betyder for os, lige pludseligt kan de være væk for altid.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MyLove E

Monica P skriver:

Min mands højt elskede gudmor er død, 64 år gammel, hun døde af knoglekræft, hun var en fantastisk kvinde med en dejlig familie og omgangskreds, hun er og vil blive savnet meget.

Hun skal begraves på fredag på den dag hvor hun ville være blevet 65  og vi skal naturligvis med, jeg er ikke god til begravelser, men jeg gør det for at støtte min Jeppe og fordi jeg også selv holdt rigtig meget af hende

Med denne lille tråd vil jeg bare sige, for fanden hvor skal vi huske at fortælle de mennesker vi elsker hvad de betyder for os, lige pludseligt kan de være væk for altid.

Monica

Sender en.masse tanker og knus

Anmeld

23. oktober 2012

B&J

sender dig en kæmpe krammer og hvor gør det mig ondt i har mistet en i holder så meget af også hurtigt 64år er jo ingen alder

du er fantastisk du støtter din Kæreste/mand selv om en begravelse er super hård.....

og ja man skal altid huske dem man elsker at fortælle dem det

Anmeld

23. oktober 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

Monica

og tanker til jer!

Anmeld

23. oktober 2012

JS<3

Knoglekræft er ikke sjovt, så jeg er sikker på at hun har det meget bedre nu

Men rigtig hårdt at stå på sidelinjen og ingenting kan gøre

Rigtig stor krammer fra mig

Anmeld

23. oktober 2012

Troldemommi

Tauf skriver:

Sender en.masse tanker og knus

Tak

Anmeld

23. oktober 2012

Troldemommi

B&J skriver:

sender dig en kæmpe krammer og hvor gør det mig ondt i har mistet en i holder så meget af også hurtigt 64år er jo ingen alder

du er fantastisk du støtter din Kæreste/mand selv om en begravelse er super hård.....

og ja man skal altid huske dem man elsker at fortælle dem det

nej man skal huske at nyde det der liv, men syntes desværre man er nem til at glemme at nyde de små ting her i livet.

Anmeld

23. oktober 2012

Troldemommi

HeidiØ skriver:

og tanker til jer!

Tak

Anmeld

23. oktober 2012

Troldemommi

JS<3 skriver:

Knoglekræft er ikke sjovt, så jeg er sikker på at hun har det meget bedre nu

Men rigtig hårdt at stå på sidelinjen og ingenting kan gøre

Rigtig stor krammer fra mig

Vi tænker også at nu har hun fred, og ikke flere smerter, der er bare så tomt uden hende, hun var et livsstykke uden lige

Monica

Anmeld

23. oktober 2012

CamillaSoefelt

Monica P skriver:

Monica

Masser af kram og tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.