hva sker der for min mens!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Anonym trådstarter

den har ALTID været præcis, og den har altid været med styrblødning og ja bare som altid...

MEN denne gang er den virkelig på herens mark , og jeg er ved at få spat af det!!

det startede for en uge siden at jeg bare pletblødte, jeg fortalte min kæreste det at nu var frk rød kommet
og da vi er nyforelskede er det jo aldrig særlig fedt, men vi holdte i 2 dage men allerede efter det første døgn stoppede det
hmm jeg gik så og tænkte om han måske har kunne ha revet mig, så det måske var derfor.
så vi startede jo bare op igen

men så igen igår startede det op, med pletblødning og intet andet
og idag vil det bare ik rigtigt igang og jeg har kun blødt en lille bitte del af hva jeg plejer, og nu når jeg kigger på bindet er det faktisk stoppet IGEN! og har nu ik blødt i flere timer

jeg fatter virkelig MINUS ! og vil bare gerne have det overstået så jeg igen kan nyde min dejlige kæreste nu når han får fri

nogen bud? for det her er lige til at argggg

jeg har spiral skal det siges, men har haft den nu i 4 måneder uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

26 har kigget men ingen bud

Anmeld

23. oktober 2012

FogL

Anonym skriver:

den har ALTID været præcis, og den har altid været med styrblødning og ja bare som altid...

MEN denne gang er den virkelig på herens mark , og jeg er ved at få spat af det!!

det startede for en uge siden at jeg bare pletblødte, jeg fortalte min kæreste det at nu var frk rød kommet
og da vi er nyforelskede er det jo aldrig særlig fedt, men vi holdte i 2 dage men allerede efter det første døgn stoppede det
hmm jeg gik så og tænkte om han måske har kunne ha revet mig, så det måske var derfor.
så vi startede jo bare op igen

men så igen igår startede det op, med pletblødning og intet andet
og idag vil det bare ik rigtigt igang og jeg har kun blødt en lille bitte del af hva jeg plejer, og nu når jeg kigger på bindet er det faktisk stoppet IGEN! og har nu ik blødt i flere timer

jeg fatter virkelig MINUS ! og vil bare gerne have det overstået så jeg igen kan nyde min dejlige kæreste nu når han får fri

nogen bud? for det her er lige til at argggg

jeg har spiral skal det siges, men har haft den nu i 4 måneder uden problemer

Det kunne godt lyde som om din spiral er begyndt at sige "hey, det der menstruation, det gider vi ikke", og det er begyndt at aftage. Men jeg skal ikke kunne sige noget med sikkerhed!

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Det kunne godt lyde som om din spiral er begyndt at sige "hey, det der menstruation, det gider vi ikke", og det er begyndt at aftage. Men jeg skal ikke kunne sige noget med sikkerhed!

hvad mener du ?

det er en alm kobber spiral

så den er jo ik engang med hormoner eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.