Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor er den FLOT!!!! Hvordan har du lavet de der spir?Og hvilken præger bruger du til "træværket".. er det lavet i hånden eller?Har ud ikke en hjemmeside med alle dine kager?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Ej hvor er den FLOT!!!! Hvordan har du lavet de der spir?Og hvilken præger bruger du til "træværket".. er det lavet i hånden eller?Har ud ikke en hjemmeside med alle dine kager?
Viiiiiiiiiiildt flot altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er mundlam!!!
Hold da op hvor er den flot..
Anasmor skriver: Så blev min datter 4 år, og hun knuselsker filmen "To på flugt"Hun kan næsten alle replikkerne, og fik selvfølgelig lysene hår og Rapunzel kjole i fødselsdagsgave Ville super gerne give hende den fineste kage til hendes store dag, så efter 22 timer (plus det løse) var den klar... en 89 cm høj og med alle de detaljer som jeg overhovedet kunne presse på kagen... Kan godt se nu at der kunne være flere, men tid og især energien stoppede galskaben, og min prinsesse blev alligevel SÅ lykkelig Her er mit vilde projekt til den pige jeg elsker højere end livet...
Så blev min datter 4 år, og hun knuselsker filmen "To på flugt"Hun kan næsten alle replikkerne, og fik selvfølgelig lysene hår og Rapunzel kjole i fødselsdagsgave Ville super gerne give hende den fineste kage til hendes store dag, så efter 22 timer (plus det løse) var den klar... en 89 cm høj og med alle de detaljer som jeg overhovedet kunne presse på kagen... Kan godt se nu at der kunne være flere, men tid og især energien stoppede galskaben, og min prinsesse blev alligevel SÅ lykkelig Her er mit vilde projekt til den pige jeg elsker højere end livet...
HOLD DA OP - Det må da være et hvert barns drøn af en fødselsdagskage. Hvor du bare den sej, den er virkleig flot
HVOR ER DU VILD!!
Den er jo fuldstændig vild fantastisk. Det er jo så imponerende det du har lavet der
Det må være den vildeste kage, jeg har set!
Den tror jeg, der var mange små piger (og store) som var blevet lykkelig for.
Til lykke med både pigen og kagen.
Ejjj hvor er den Flooot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128