Har ikke børn men to tattooveringer og arbejder selv med at tattoovere som nygebynder/hobby, og altså ikke på andre mennesker 
Ingen af dem er navne så du får ikke noget ud af at se billeder, men jeg vil bare lige sige en enkelt ting - hun er din datter resten af livet så brug gerne riiiigtig god til til at finde noget, du virkeligt ELSKER. "Pænt" er fint nok, indtil du en dag ser noget der bare var BAM! det rigtige.
Ikke for at sige, at du ikke tænker dig om (: Misforstå mig endeligt ikke! Men en tattoo er ret permanent, laser eller ej, så man kan lige så godt bruge tiden på at få den rigtigt i første forsøg.
Kender du nogen, der kan tegne? Det er altid fedt når noget er 100% personligt. Evt. hvis du orker at vente, kan du bruge hendes håndskrift om et par år (selvom der, at dømme fra dit billede, er lang tid til dét)
Ellers kan jeg anbefale at google lidt på emnet - efter 1000-vis af billeder skal du nok begynde at få en idé om, hvad du bedst kan lide, og hvis du vælger et godt sted at blive tattooveret vil de hellere end gerne hjælpe dig med at tilpasse tattooveringen til dine forventinger, selv hvis du ikke er spor kunstnerisk eller kun har en vag idé om hvordan det skal se ud (:
Held og lykke, jeg håber du finder noget, du kan lide.
Anmeld