Opbevaring på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.903 visninger
53 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Gardenia

Vi flytter på lørdag, så det er ved at være på tide jeg får regnet den her ud...

Hvad har jeres unger i vinduet? Persienner, mørklægning?
Hvad med opbevaring af legetøj? han har jo en hel del efterhånden og det skulle gerne stå i en højde så han kan nå det, eller hvad?

Han har heldigvis bogreol, seng, gyngestol han får med videre men den hjørnereol vi bruger nu er for klodset til det nye værelse, så der skal tænkes nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

helle85

Gardenia skriver:

Vi flytter på lørdag, så det er ved at være på tide jeg får regnet den her ud...

Hvad med opbevaring af legetøj? han har jo en hel del efterhånden og det skulle gerne stå i en højde så han kan nå det, eller hvad?

Han har heldigvis bogreol, seng, gyngestol han får med videre men den hjørnereol vi bruger nu er for klodset til det nye værelse, så der skal tænkes nyt

mine børn deler værelse og de har en rumdeler og en reol med 2 hylder også kunne jeg godt tænke mig at de fik sådan en her hver under deres halvhøj seng på et tidspunkt

http://www.bilka.dk/bolig/moebler/baby-og-boernemo ebler/kids-klodskasser-saet-med-3--37510400310(pur chase_other_ds)

Anmeld

22. oktober 2012

Pige2009

Gardenia skriver:

Laura har mørklægning. Jeg hader personligt persienner, da de er ren støvsamler.

Af opbevaring har rum IKEA rumdeler med 16 rum og det fungerer rigtig fint, men jeg overvejer om hun skal have noget mindre, da hendes værelse ikke er af de største 

Anmeld

22. oktober 2012

Carl-Emil's mor

Gardenia skriver:

Jeg stod og kiggede rundt på min søns værelse den anden dag og var træt af det så jeg rykkede det hele rundt og gik så igang med at søge efter noget reol/kommode i den romantiske gamle svenske stil og jeg kunne ikke finde noget så nu BYGGER jeg selv en

Udover det så har han under sin seng sådan nogle gamle træ frugtkasser der er malet i en sart blå til at opbevare legetøj i ( eller de er også i produktion )

samt IKEA har sådan en opbevaringskiste i hvid og træ farvet, dem har jeg valgt at han skal have to af og træet skal så males i samme lyseblå farve som frugtkasserne også skal der skrives Ridder Skrubbe på den ene og Carl-Emil på den anden med de der lyseblå bogstaver med kroner på som de har i babysam

Anmeld

22. oktober 2012

Tip!

Min søn elsker spiderman, så han har selfølgelig spiderman gardiner

På fredag blir han 4 år, hvor han får en ny høj seng, med skrive bord under, der skal han kunne sidde og tegne osv..

Udover det, så har han en reol med alt hans legesager.. Nu er det snart kun de store bruder biler, lego der har hans interesse, så vi skal have sorteret godt i det på søndag, når den nye seng bliver samlet...

Han har de der store "spande" i grøn og blå. Så har vi sorteret biler i én, lego i en anden osv... Fungere rigtig godt

Anmeld

22. oktober 2012

Bb3031

Alexander har mørklægningsrullegardiner og mørklægningsgardiner. Det samme har vi på soveværelset. Vi er så glade for det  Når både rullegardinerne er rullet ned og gardinerne trukket for, bliver der rigtig mørkt på værelset og intet lys slipper ind 

Til opbevaring af legetøj har vi et sæt af 5 stk. plastikfletkurve med låg i forskellige størrelser. Så kan alt legetøjet gemmes helt væk, så det ikke er synligt, når der ikke leges med det  Rigtig praktisk. Til bøger har Alexander 2 gamle trækasser/ ølkasser, som er stablet oven på hinanden, så det ligner en lille mini reol.

Håber det vækker lidt inspiration 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

helle85 skriver:

mine børn deler værelse og de har en rumdeler og en reol med 2 hylder også kunne jeg godt tænke mig at de fik sådan en her hver under deres halvhøj seng på et tidspunkt

http://www.bilka.dk/bolig/moebler/baby-og-boernemo ebler/kids-klodskasser-saet-med-3--37510400310(pur chase_other_ds)

De var rigtigt fine, tak for tippet

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

Baagøe skriver:

Laura har mørklægning. Jeg hader personligt persienner, da de er ren støvsamler.

Af opbevaring har rum IKEA rumdeler med 16 rum og det fungerer rigtig fint, men jeg overvejer om hun skal have noget mindre, da hendes værelse ikke er af de største 

Er du ikke bekymret for hun så kun kan sove når det er mørkt? Hvad med i hendes barnevogn om dagen? Vi har trods alt et år tilbage at sove til middag i..

Ikea ligger i Odense og jeg er i Kolding, men de har nogle fantastiske møbler. Glæder mig til de åbner deres afdeling her

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg stod og kiggede rundt på min søns værelse den anden dag og var træt af det så jeg rykkede det hele rundt og gik så igang med at søge efter noget reol/kommode i den romantiske gamle svenske stil og jeg kunne ikke finde noget så nu BYGGER jeg selv en

Udover det så har han under sin seng sådan nogle gamle træ frugtkasser der er malet i en sart blå til at opbevare legetøj i ( eller de er også i produktion )

samt IKEA har sådan en opbevaringskiste i hvid og træ farvet, dem har jeg valgt at han skal have to af og træet skal så males i samme lyseblå farve som frugtkasserne også skal der skrives Ridder Skrubbe på den ene og Carl-Emil på den anden med de der lyseblå bogstaver med kroner på som de har i babysam

Jeg tror det ville være optimalt for alle parter hvis jeg ikke gav mig i kast med byg-selv-projekter

Jeg beslutter mig sikkert for noget rumdeler opad væggen og så med nogle flet-kasser i...

Anmeld

23. oktober 2012

Gardenia

BMF skriver:

Min søn elsker spiderman, så han har selfølgelig spiderman gardiner

På fredag blir han 4 år, hvor han får en ny høj seng, med skrive bord under, der skal han kunne sidde og tegne osv..

Udover det, så har han en reol med alt hans legesager.. Nu er det snart kun de store bruder biler, lego der har hans interesse, så vi skal have sorteret godt i det på søndag, når den nye seng bliver samlet...

Han har de der store "spande" i grøn og blå. Så har vi sorteret biler i én, lego i en anden osv... Fungere rigtig godt

DUPLO er også et hit her, vi har snart 4 plastikkasser fyldt med klodser, god ide med de der spande, de er også lidt kønnere at kigge på end de der farvede kasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.