Hør lige denne sang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Guldet

Hør lige en god sang - også lidt trist, men dejlig smuk!

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Guldet

22. oktober 2012

Joan ( Smallie )

Jeg syntes det er en rigtig god sang men super trist. For det er jo hans forlovet han synger om og at han ikke vil forlade hende uanset hvad der sker.

Noget med de blev forlovet, kan ikke huske om de blev gift, og så blev hun kørt ned eller sådan noget og nu er hun hjerneskadet. Mne han bliver ved hendes side. For som han selv synger hvad for en mand vil jeg ellers være.

Anmeld

22. oktober 2012

Guldet

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg syntes det er en rigtig god sang men super trist. For det er jo hans forlovet han synger om og at han ikke vil forlade hende uanset hvad der sker.

Noget med de blev forlovet, kan ikke huske om de blev gift, og så blev hun kørt ned eller sådan noget og nu er hun hjerneskadet. Mne han bliver ved hendes side. For som han selv synger hvad for en mand vil jeg ellers være.

Ja den er nemlig super trist og en rigtig trist skæbne, men sikke en stor person han er, blir helt rørt!

Anmeld

22. oktober 2012

lykkekevin

en snag der bare rør på rigtig mange måde og har jeg dyb respækt for denne mand dersværre skulle mange andre lære lidt af det

Anmeld

22. oktober 2012

Guldet

lykkekevin skriver:

en snag der bare rør på rigtig mange måde og har jeg dyb respækt for denne mand dersværre skulle mange andre lære lidt af det

Ja den går lige i hjertet! Så smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.