Du ligner hende der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.178 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Miamaja

Kender I det? at folk siger I ligner en eller anden, kendt som ukendt

Jeg har tit og ofte provet det med at folk synes jeg ligner en eller anden nu kan jeg ikke lige huske dem alle, men det er tit modeller  pga min hojde og jeg er slank. Idag da jeg var i banken sagde en ung ekspedient: NU ved jeg hvem du ligner!! du ligner jo hende der, heidi klum.

der blev jeg sgu' overrasket og jeg synes at jeg ligner hende slet ikke, men synes de det jamen saaa er det ok med mig. for saadan vil jeg da gerne se ud

hvem synes folk i ligner vis gerne billede af personen i ligner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Tynen

Ja, jeg har fået at vide at jeg lignede Scarlett Johansson et par gange (Du ved.. Dengang i mine unge dage da jeg ikke var gravid    )

Et par gange af folk fra en anden babyside og andre gange af kunder der har lejet The Island og Match point..
Har aldrig selv lagt mærke til det..

Anmeld

28. maj 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Ja, jeg har fået at vide at jeg lignede Scarlett Johansson et par gange (Du ved.. Dengang i mine unge dage da jeg ikke var gravid   )

Et par gange af folk fra en anden babyside og andre gange af kunder der har lejet The Island og Match point..

Du glemmer da Anni

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja det er absolut ingen kompliment men to venner kom uafhængigt af hinanden og sagde efter de havde set Gothica at jeg ligner Penelope Cruz på en prik i den film...   At hun er sindssyg, psykotisk og ligner udskidt æblegrød i den film er nok underordnet... eller...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2009

Becks

Tynen skriver:

Ja, jeg har fået at vide at jeg lignede Scarlett Johansson et par gange (Du ved.. Dengang i mine unge dage da jeg ikke var gravid   )

Vildt haha...
På det øverste billede af Scarlett og den reklame der er herinde med Stella og dig, der ligner du hende

Knus

Anmeld

28. maj 2009

Becks

Miamaja skriver:

Kender I det? at folk siger I ligner en eller anden, kendt som ukendt

Jeg har tit og ofte provet det med at folk synes jeg ligner en eller anden nu kan jeg ikke lige huske dem alle, men det er tit modeller  pga min hojde og jeg er slank. Idag da jeg var i banken sagde en ung ekspedient: NU ved jeg hvem du ligner!! du ligner jo hende der, heidi klum.

der blev jeg sgu' overrasket og jeg synes at jeg ligner hende slet ikke, men synes de det jamen saaa er det ok med mig. for saadan vil jeg da gerne se ud

hvem synes folk i ligner vis gerne billede af personen i ligner

Må vi se et billede af dig også så?

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Rosa skriver:

Ja det er absolut ingen kompliment men to venner kom uafhængigt af hinanden og sagde efter de havde set Gothica at jeg ligner Penelope Cruz på en prik i den film...   At hun er sindssyg, psykotisk og ligner udskidt æblegrød i den film er nok underordnet... eller...

Anmeld

29. maj 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Hahahhaa...
De må da have haft brug for briller.
Du ligner/ER jo hende her:

Anmeld

29. maj 2009

Rasmine

Et par stykker har sagt jeg ligner Maya Albana.

Jeg synes nu mere jeg ligner hende her:

Anmeld

29. maj 2009

Nadi

Jeg har fået at vide jeg ligner 4 vidt forskellige kvinder:

1. Valerie Malone, Beverly Hills 90210
2. Dido
3. Kirsten Dunst
4. Mia Lyhne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.