Når fotografen laver noget juks :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Troldemommi

øvøvøv

Vi har lige fået prøvebilleder af Johanne fra den dag ved dagplejen hvor de havde besøg af en fotograf, og jeg ved ikke hvad filan der er gået galt der, det ligner noget værre hø, ikke om jeg forstår at en professionel fotograf kan lave sådan nogle dårlige billeder :-(

Det ser ud som om det bare har været noget der bare har skulle overstås så hurtigt som muligt, men så tjener de da ikke nogle penge på os :-)

Jeg er sgu skuffet især da vi havde fået at vide at hun havde været nem at arbejde med, men det er da godt vi så selv har masser af billeder hvor min trutfis ser dejlig ud på.

Men så er det da godt vi har Pixum :-)

Et brokke indlæg fra mig

Brok brok brok

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

B&J

øv da, håber da i klager over de billeder for det ville jeg da ikke give penge for når det er sådan nogle dårlige billeder

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Prøvebilleder, så I har ikke købt dem? De tager jo billeder af alle børn, men ikke alle er samarbejdsvillige. Det ville jeg ikke tage så tungt. I er jo ikke tvunget til at købe dem

Der har også lige været fotograf i Marias vuggestue og de så fine ud på hjemmesiden, så jeg købte nogle. Er spændt på at se dem.

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

øv!! Trøst dig med at billederne alligevel er hundedyre - I skal ikke af med meget mere for at tage et smut ned i photocare og få taget samme slags billeder!

Anmeld

22. oktober 2012

Troldemommi

B&J skriver:

øv da, håber da i klager over de billeder for det ville jeg da ikke give penge for når det er sådan nogle dårlige billeder

det er kun et tilbud om vi vil købe billederne og det vil vi IKKE, så det kommer ikke til at koste os noget, men vi ville gerne have nogle fotograf billeder af hende, men vi har været meget uheldige med fotografen.

Monica

Anmeld

22. oktober 2012

Troldemommi

Dinna88 skriver:

øv!! Trøst dig med at billederne alligevel er hundedyre - I skal ikke af med meget mere for at tage et smut ned i photocare og få taget samme slags billeder!

Jeg tror mere vi tager nogle af vores egne fotos og får den lavet til en plache eller lignende i et stort format, så kan vi lige få lavet ekstra så der også er til Julegaver

Monica

Anmeld

22. oktober 2012

Troldemommi

Laulund87 skriver:

Prøvebilleder, så I har ikke købt dem? De tager jo billeder af alle børn, men ikke alle er samarbejdsvillige. Det ville jeg ikke tage så tungt. I er jo ikke tvunget til at købe dem

Der har også lige været fotograf i Marias vuggestue og de så fine ud på hjemmesiden, så jeg købte nogle. Er spændt på at se dem.

Jeg kunne forstå hvis han havde været sur eller lignende så er det jo nærmest umuligt at få gode billeder af hende, men på nogle af billederne kigger hun til den ene side og på andre har hun nærmest lukkede øjne, jeg har aldrig set så dårlige fotograf billeder

Men vi har vist fundet en løsning, man kan jo ikke forære sådanne billeder til bedsterne

Monica

Anmeld

22. oktober 2012

B&J

Monica P skriver:

det er kun et tilbud om vi vil købe billederne og det vil vi IKKE, så det kommer ikke til at koste os noget, men vi ville gerne have nogle fotograf billeder af hende, men vi har været meget uheldige med fotografen.

Monica

ej øv hvor er det altså bare super træls godt det ikke kommer til at koste jer noget

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Monica P skriver:

Jeg kunne forstå hvis han havde været sur eller lignende så er det jo nærmest umuligt at få gode billeder af hende, men på nogle af billederne kigger hun til den ene side og på andre har hun nærmest lukkede øjne, jeg har aldrig set så dårlige fotograf billeder

Men vi har vist fundet en løsning, man kan jo ikke forære sådanne billeder til bedsterne

Monica

Jeg tror bare man skal huske på hvor svært det kan være at tage billeder af så små størrelser, de bliver nemt distraherede, professionel fotograf eller ej Men ja I må finde på noget andet når de er så dårlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.