Hvor er min lille baby blevet af ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

LineSchack

Min lille prinsesse Emma som bliver 7 mdr på onsdag har bare så utrolig meget fut i rumpen at jeg for en masse der spørg hvornår hun fyldte 1 år... må kigge dumt på dem og sige ar hun altså trod alt kun er snart 7 mdr.

Hun kan Kravle ( alle steder hen hun ikk må)

hun kan møve

hun kan sidde selv.

hun kan rejse sig helt op ved at holde fast i noget

hun kan stå p rejst ved at holde fast i bord kanten (selv) i 15 selvom hun knap nok kan kigge udover bord kanten.

Plus vi lige nu kæmper en brag kamp med natten da hun gar en lille tand på vej og den er utrolig træls men er kun træls om natten...Har i også oplevet det?

Er det helt normalt?. Hun måsler rundt og ligger storttset aldrig stille verden skal opleves på godt og ondt...

Kan slet ikk følge med mere..og forstår slet ikk hvor min lille bebs er henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

LineSchack skriver:

Min lille prinsesse Emma som bliver 7 mdr på onsdag har bare så utrolig meget fut i rumpen at jeg for en masse der spørg hvornår hun fyldte 1 år... må kigge dumt på dem og sige ar hun altså trod alt kun er snart 7 mdr.

hun kan møve

hun kan sidde selv.

hun kan stå p rejst ved at holde fast i bord kanten (selv) i 15 selvom hun knap nok kan kigge udover bord kanten.

Plus vi lige nu kæmper en brag kamp med natten da hun gar en lille tand på vej og den er utrolig træls men er kun træls om natten...Har i også oplevet det?

Er det helt normalt?. Hun måsler rundt og ligger storttset aldrig stille verden skal opleves på godt og ondt...

Kan slet ikk følge med mere..og forstår slet ikk hvor min lille bebs er henne...

Hun er lige som hun skal være....

Har selv en pige på 6 mdr der også bare har krudt i møllen, hun rokker på alle 4 - kan sidde selv og har siden hun var 4 mdr kunnet stå op af ting og gået ved at holde os om pegefingerne. Hun ruller oftere hen til ting, da det er lettere på vores glatte trægulv - men har købt 'kalle kryb' til hende, så nu øver hun på livet løs..

Dertil er hun mega madglad og elsker rugbrød med leverpostej.

Anmeld

22. oktober 2012

LineSchack

Mor til Frederic og Freya skriver:

Hun er lige som hun skal være....

Har selv en pige på 6 mdr der også bare har krudt i møllen, hun rokker på alle 4 - kan sidde selv og har siden hun var 4 mdr kunnet stå op af ting og gået ved at holde os om pegefingerne. Hun ruller oftere hen til ting, da det er lettere på vores glatte trægulv - men har købt 'kalle kryb' til hende, så nu øver hun på livet løs..

Dertil er hun mega madglad og elsker rugbrød med leverpostej.

Sikke dejligt at hører, wow en motorisk dygtig lille pige du har.

Kalle kryb hvad er det for noget?..

Anmeld

22. oktober 2012

Aagaard

LineSchack skriver:

hun kan møve

hun kan sidde selv.

Det lyder da fantastisk dejligt! Sådan en krudt-badut! som bare altid har fest

Med hensyn til tænder så har jeg sådan en filosofi om at krop (inklusiv tænder ) vokser om natten, hvor hovedet har ro så den kan bearbejde alle de ting der er sket i løbet af dagen og så vokser hovedet(udvikler hjernen sig) så om dagen.

Så natten er kroppens og dagen er hovedets tid til at vokse. Håber snart tanden kommer igennem så i igen kan sove roligt

Anmeld

22. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

LineSchack skriver:

Sikke dejligt at hører, wow en motorisk dygtig lille pige du har.

Kalle kryb hvad er det for noget?..

tja... hun er et 'stiv' barn og derfor kunnet støtte på fødderne siden hun var få mdr gammel.. Men hun gør ting i hendes tempo og som sp siger vil hun nok tage en pause, hvor hun står stille...

Kalle kryb... er sådan nogle hm... små benvarmere agtig der bliver trukket op, så de sidder oven på knæet. Derved er der silikone dupper på, så ud over at tage det værste slid fra knæ - bukser - strømpebukser, står de også mere fast med knæ'ende...

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=911

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.