Det der med de blogs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

LineSchack

Er der andre som blogger?..

Jeg er lige begyndt da jeg længe har været enormt facineret af det..

Hva bruger i jeres blog til og hvorfor besluttede i at lave en?..

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad man descideret bruger en blog til om det er en dagbog eller hvad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

mth1987

LineSchack skriver:

Er der andre som blogger?..

Jeg er lige begyndt da jeg længe har været enormt facineret af det..

Hva bruger i jeres blog til og hvorfor besluttede i at lave en?..

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad man descideret bruger en blog til om det er en dagbog eller hvad...

Jeg sidder også selv og fumler med det der er mange der bruger den til en form for dagbog har jeg set. Jeg bruger min til mine kager hvor jeg lægger billeder ind osv

Anmeld

22. oktober 2012

MorDk

Min er en såkaldt "Mor-blog" MEN jeg skriver bare ikke så ofte mere...

Men jeg har den og er glad for den. Ved dog ikke liiige hvor mange der læser med. Får ikke rigtig kommentarer osv. MEN har også mest oprettet for min egen skyld.

www.morforaltid.blogspot.com

Anmeld

22. oktober 2012

LineSchack

mth1987 skriver:

Jeg sidder også selv og fumler med det der er mange der bruger den til en form for dagbog har jeg set. Jeg bruger min til mine kager hvor jeg lægger billeder ind osv

Det rart at vide at jeg ikk er den eneste, og tak for svar så er jeg ikk helt forkert på den...

Laver du fest kager osv?

Anmeld

22. oktober 2012

LineSchack

MorDk skriver:

Min er en såkaldt "Mor-blog" MEN jeg skriver bare ikke så ofte mere...

Men jeg har den og er glad for den. Ved dog ikke liiige hvor mange der læser med. Får ikke rigtig kommentarer osv. MEN har også mest oprettet for min egen skyld.

www.morforaltid.blogspot.com

Tror også som udgangspunkt det er vigtigst at man gør det for sig selv. Kan personligt sige at jeg har læst et par stykker uden at kommentere, men det er min egen usikkerhed der spiller ind der.

Min er også en blog om det at være mor og at være andet end mor. hvilket jeg personligt finder svært...

Vil da lige kigge på din, vis jeg må?

Anmeld

22. oktober 2012

mth1987

LineSchack skriver:

Det rart at vide at jeg ikk er den eneste, og tak for svar så er jeg ikk helt forkert på den...

Laver du fest kager osv?

Jeg laver forskelige slags kager, dåb, bryllup osv også bare til fødselsdag. Jeg er selv totalt dårlig til de der blogs og er slet ikk som jeg vil ha det men der er kommet billeder på så det er jo fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.