Overgå til større seng - hvilken madras?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Ryberg

ja vi må nok indrømme at tremmesengen er ved at være for lille til Lasse - selvom der går lidt endnu...

Men vi har allerede den næste seng, han skal i, en voksen seng fra Flexa, hvor han så får jungletema med, i form af hule, puder og ting der hænger på sengen (lommer)..

Men vi mangler en madras!!

og det er en madras til en voksen seng altså alm. seng.

Hvilken har i købt?

Nogen i kan anbefale?

vi har en dunlopillo madras i hans tremmeseng, men er lidt chokket over prislejet til en alm. seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
KittyGirl skriver:

ja vi må nok indrømme at tremmesengen er ved at være for lille til Lasse - selvom der går lidt endnu...

Men vi har allerede den næste seng, han skal i, en voksen seng fra Flexa, hvor han så får jungletema med, i form af hule, puder og ting der hænger på sengen (lommer)..

Hvilken har i købt?

Nogen i kan anbefale?

vi har en dunlopillo madras i hans tremmeseng, men er lidt chokket over prislejet til en alm. seng

Vi har købt en god skummadras på tilbud fra Jysk til 500 kr - det var halvpris. Så hold øje med de gode tilbud derfra.

Anmeld

22. oktober 2012

Ryberg

MoarHvidovre skriver:

Vi har købt en god skummadras på tilbud fra Jysk til 500 kr - det var halvpris. Så hold øje med de gode tilbud derfra.

en skum madrasser gode?

Anmeld

22. oktober 2012

MoarHvidovre

KittyGirl skriver:

en skum madrasser gode?

Jeg har kun gode anbefalinger, men man skal ikke købe de billige.

Du kan læse mere her http://babyonline.dk/hvordan-vaelger-man-den-bedste-madras-til-born/

Anmeld

22. oktober 2012

Ryberg

MoarHvidovre skriver:

Jeg har kun gode anbefalinger, men man skal ikke købe de billige.

Du kan læse mere her http://babyonline.dk/hvordan-vaelger-man-den-bedste-madras-til-born/

Tusind tak skal du have

Anmeld

22. oktober 2012

MoarHvidovre

KittyGirl skriver:

Tusind tak skal du have

Det var så lidt

Anmeld

22. oktober 2012

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

Hvilken har i købt?

Nogen i kan anbefale?

Freya har den der gold ting fra jysk og så med aerosleep protect ovenpå. Og hun sover i sin junior seng (70*140)

Frederic har den fra babydan der passer til hans seng (70*160) og også med aerosleep protect ovenpå...

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Maria har en fra Ikea. Ikke den billige for den så for dårlig ud, men en til 899 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.