Hvilke store begivenheder i 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Enirt

Hej piger

Jeg har tænkt mig at lave en tidkapsel til min søn og i den skal der være en scrap book med hilsner fra familien på navngivningsdagen og avis udklip fra den dag han bliver født osv.

Men havde også tænkt mig at skrive de største begivenheder ned fra det år han blev født. både indlands og udenlands

Tænker sådan noget som afskaffelse af lukkeloven, bevis for eksistens af Higgs-partiklen. Noget i den dur

Kan i komme med flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

FrkZier

Enirt skriver:

Hej piger

Jeg har tænkt mig at lave en tidkapsel til min søn og i den skal der være en scrap book med hilsner fra familien på navngivningsdagen og avis udklip fra den dag han bliver født osv.

Men havde også tænkt mig at skrive de største begivenheder ned fra det år han blev født. både indlands og udenlands

Tænker sådan noget som afskaffelse af lukkeloven, bevis for eksistens af Higgs-partiklen. Noget i den dur

Kan i komme med flere

nasas robot på mars.

pia k går af

den der kinesiske rumstation der er kommet mennesker til for føreste gang

mærsk er død

magrehtes 40 års jubilæum

lige hvad jeg kan komme i tanke om

Anmeld

22. oktober 2012

Enirt

FrkZier skriver:

nasas robot på mars.

pia k går af

den der kinesiske rumstation der er kommet mennesker til for føreste gang

mærsk er død

magrehtes 40 års jubilæum

lige hvad jeg kan komme i tanke om

Tak, det var nogle rigtig gode nogen

Anmeld

22. oktober 2012

christina92

Enirt skriver:

Felix rekors hop

Og synes det er en super fed ide!

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

Enirt skriver:

der er jo også nogen lidt mere tragiske som fx utøya osv men tænker det nok primært skal være positive/sjove/spændende ting og ikke ting der gør folk kede af det

Anmeld

22. oktober 2012

serinasmor

FrkZier skriver:

der er jo også nogen lidt mere tragiske som fx utøya osv men tænker det nok primært skal være positive/sjove/spændende ting og ikke ting der gør folk kede af det

utøya var i 2011  

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

serinasmor skriver:

utøya var i 2011  

gud ja, du har ret :p

tænkt engang, føler ikke det særlig længe siden - var overbevist om det var her i sommers! men det kan jeg jo regne ud det ikke er eftersom jeg var i norge i marts og der kørte vi forbi øen og snakkede om det

Anmeld

22. oktober 2012

serinasmor

FrkZier skriver:

gud ja, du har ret :p

tænkt engang, føler ikke det særlig længe siden - var overbevist om det var her i sommers! men det kan jeg jo regne ud det ikke er eftersom jeg var i norge i marts og der kørte vi forbi øen og snakkede om det

... 

vi var selv ca 50 km nord for oslo da meldingen kom over radioen - med de første ting der skete i oslo inden ...  så tog vi beslutningen om at vi nok ikke skulle til oslo alligevel ... dette er den eneste grund til at jeg ved det var i 2011 .. har nemlig ikke været i norge siden ... ellers kunne jeg også godt have ment det var i år ... men det er nu mest fordi det har været så meget oppe i medierne 

Anmeld

22. oktober 2012

FrkZier

serinasmor skriver:

... 

vi var selv ca 50 km nord for oslo da meldingen kom over radioen - med de første ting der skete i oslo inden ...  så tog vi beslutningen om at vi nok ikke skulle til oslo alligevel ... dette er den eneste grund til at jeg ved det var i 2011 .. har nemlig ikke været i norge siden ... ellers kunne jeg også godt have ment det var i år ... men det er nu mest fordi det har været så meget oppe i medierne 

forstår godt i valgte ikke at tage til Oslo

følte bare slet ikke det er over et år siden - som tiden dog flyver!

Anmeld

22. oktober 2012

signe.

Enirt skriver:

Hej piger

Kan i komme med flere

God ide  

præsidentvalg( mellem en farvet og hvid) 

felix hopper fra 39 km højde

pia k går af som formand

hmm, var det i år helle blev statsminister? 1. Kvindelige

den største begivenhed , jeres søns fødsel

50 år siden den 1. James bond udkom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.