Babysvømning eller gå selv i svømmehal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Michalala

Ja, jeg overvejer at gå til babysvømning med min datter (2 mnd). Men syntes godt nok det er lidt pebret. Men kan man ligeså godt selv tage i svømmehallen med barnet eller er det rigtig godt at gå på et hold?

Hvor meget mere får man ud af at gå til babysvømning frem for selv at tage i wvømmehallen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Moma

Michalala skriver:

Ja, jeg overvejer at gå til babysvømning med min datter (2 mnd). Men syntes godt nok det er lidt pebret. Men kan man ligeså godt selv tage i svømmehallen med barnet eller er det rigtig godt at gå på et hold?

Hvor meget mere får man ud af at gå til babysvømning frem for selv at tage i wvømmehallen?

Jeg tror normalt, at det kan betale sig at gå på et hold.

Men da jeg gik til babysvømning med vores søn fra han var 8 uger til han var 2 år, synes jeg mest vores instruktør gik op i at snakke med de andre mødre, der havde børn på hendes barns alder. Dette var en af grundene til, at jeg stoppede med at gå til det.

Alternativt er der her, hvor vi bor, en babysvømningsinstruktør tilknyttet svømmebadet 2 - 3 gange i ugen. Så køber man bare en almindelig billet og går ind sammen med sit barn. Men der kommer RIGTIGT mange disse dage.

Anmeld

22. oktober 2012

Lunae

Michalala skriver:

Hos os gik vi til babysvømning med Camille fra hun var 4 mdr. Vi gik der et års tid. Efterfølgende går vi selv i svømmehallen. Vi har en masse gode redskaber til at fremme vores datter i vandet og har ikke længere brug for holdene!

Jeg synes det er det hele værd, når de er små

Anmeld

22. oktober 2012

FamilenStorm

Michalala skriver:

Vi går til babysvømning, Alberte startede da hun var lige knap 10 uger og går stadig hun er lige blevet 2 år.. Hun har fået super meget ud af det og gør det stadig nu hvor hun er rykket op.. Hun bliver udfordret og lærer at kunne "klare" sig selv i vandet.. Ellers hun lærer hen af vejen at søge mod kanten osv...

Men tror det er en smagssag hvad man er til... Vi er i hvertfald super glade for det.. Trods den dyre månedspris...

Anmeld

22. oktober 2012

Tulle28

Jeg synes det var svært at komme afsted til et bestemt tidspunkt da min datter var lille. Hn var træt efter 45 minutter og blev SÅ ked af det når hun blev overtræt, så jeg endte med at være i bassinet i 10 minutter max og måtte så gå op med et hysterisk barn. Så jeg droppede det til sidst, det var ikke sjovt for nogen af os. Da hun blev større blev hun ørebarn og så kunne vi heller ikke tage i svømmehallen.

Jeg tror jeg vil spare pengene til min nye lille datter og så tager vi selv i svømmehallen Men flere af mine veninder har gået til babysvømning med deres børn og været glade for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.