Brams skriver:
Hej alle
Min datter fylder 3 år på onsdag og har slet ingen interesse i at komme på potten eller toilettet. Ved godt at børn er forskellige og jeg skal være tålmodig, tænker bare om det ikke snart er ved at være??
Jeg har ingen intentioner om at presse hende til noget, men kunne godt bruge nogle gode råd til hvordan jeg får gjort det spændende 
Hun har tisset 2 gange på potten for længe siden, men har ikke siden ville på den igen. Vi spørger hende ofte, men får altid et nej.
Hun er dog indenfor de sidste par måneder begyndt at mærke når hun tisser (kan se at hun spreder benene lidt indimellem eller stopper legen hun er igang med) og siger det også, men der er det jo for sent at komme på potten (har så prøvet at sige, at næste gang kan hun sige til inden hun tisser, for så kan vi prøve potten).
Håber der er mange der har nogle gode råd.

Nogle børn vil ikke side på potten/bruge potten...
Har du prøvet med en toilettræner, eller evt købe et sjovt børnebræt til toilettet?
Noegn børn har det os med at de vil side og få læst bog, mens de sider på potten, eller synge...
Du kan evt sige til hende at hvis hun kommer og siger når hun skal på potten/wc, så får hun ?? et eller endet fx en lille vingummi, et lille stykke legetøj eller noget andet...
Min søn ville godt på potten, da han fandt ud af, at der sider et klistermærke foran med en bamse på
Anmeld