Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullebobs skriver: Jeg så lige den anden dag, at man kan købe en pixi bog julekalender i år. Med 24 indpakkede julede pixibøger, det synes jeg er en skøn idé, især for de små
Jeg så lige den anden dag, at man kan købe en pixi bog julekalender i år. Med 24 indpakkede julede pixibøger, det synes jeg er en skøn idé, især for de små
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nissebanden i Grønland er lavet som billedbog i 24 afsnit. Dn havde jeg lidt tænkt på til Laura, som vil være 3 år, når december starter
Bom skriver: Ej hvor fandt du dem henne?? Det lyder som en go ide til min pige..
Ej hvor fandt du dem henne?? Det lyder som en go ide til min pige..
Arnold Busch boghandlere har den
Nessie skriver: Jeg følger lige med, og ser om vi får noget inspiration
Jeg følger lige med, og ser om vi får noget inspiration
Du skal være så velkommen.
Fik igår fat på bamse og kyllings julerejse og vores dreng er allerede eller vild så vi måtte læse et afsnit i går
helle85 skriver: det samme her
det samme her
JulieE skriver: Herhjemme læser vi "Hyggen" af Lars Henrik Olsen, hvert år i december. Det er en tradition der stammer helt tilbage til min barndom. min bror og jeg fik den af vores farfar da vi var hhv 6 og 2 år Det er en super hyggelig bog, der er baseret på fortællinger om gårdnisser
Herhjemme læser vi "Hyggen" af Lars Henrik Olsen, hvert år i december. Det er en tradition der stammer helt tilbage til min barndom. min bror og jeg fik den af vores farfar da vi var hhv 6 og 2 år Det er en super hyggelig bog, der er baseret på fortællinger om gårdnisser
den lyder også rigtig hyggelig
helle85 skriver: faldt lige over denne da jeg søgte på google http://www.saxo.com/dk/julekalender-for-boern_half dan-rasmussen_indbundet_9788757017601
faldt lige over denne da jeg søgte på google http://www.saxo.com/dk/julekalender-for-boern_half dan-rasmussen_indbundet_9788757017601
Nu der jo ved at være flere gode bøger, tror ikke en bog er nok vi kan jo også godt klare en historie om eftermiddagen
SaNiNa skriver: Du skal være så velkommen. Fik igår fat på bamse og kyllings julerejse og vores dreng er allerede eller vild så vi måtte læse et afsnit i går
Det kunne da være vi skulle have fat i dén
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128