Bagt kartoffel med kyllingefilet - og hvad mere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Dinna88

Jeg fik den fantastiske idé at vi skal have bagt kartoffel til aften! Egentlig ville jeg lave bagt kartoffel med rejesalat (MUMS) men der er jo bare cirka intet næring i. 

Så bager vi kartoflerne, pandesteger kyllingefilet - og hvad så til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

naomi

Dinna88 skriver:

Jeg fik den fantastiske idé at vi skal have bagt kartoffel til aften! Egentlig ville jeg lave bagt kartoffel med rejesalat (MUMS) men der er jo bare cirka intet næring i. 

Så bager vi kartoflerne, pandesteger kyllingefilet - og hvad så til?

en god blandet salat og aioli

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

naomi skriver:

en god blandet salat og aioli

Herhjemme er vi bare ikke så meget for salat, da det jo bare næsten intet giver. Jeg overvejer måske et par smørstegte asparges?

Men JADA, aioli ville jo være perfekt! Det tager jeg lige op til overvejelse tak!!

Anmeld

22. oktober 2012

naomi

Dinna88 skriver:

Herhjemme er vi bare ikke så meget for salat, da det jo bare næsten intet giver. Jeg overvejer måske et par smørstegte asparges?

Men JADA, aioli ville jo være perfekt! Det tager jeg lige op til overvejelse tak!!

okay. synes eller salat mætter meget når der er gulerødder, peberfrugter og en anden slags salat end iceberg i for det er jo næsten rent vand Ellers kunne du også bage nogle rodfrugter til

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

naomi skriver:

okay. synes eller salat mætter meget når der er gulerødder, peberfrugter og en anden slags salat end iceberg i for det er jo næsten rent vand Ellers kunne du også bage nogle rodfrugter til

Jeg har det stik modsat - jeg kan spise kæmpe mængder af den slags salat Nevertheless, så er det nogle gode ideer!

Ja, jeg ELSKER bagte rodfrugter, men vi bor i ungdomsbolig = intet komfur. Så vi kan med nød bage kartoflerne i vores MINIovn

Jeg tror det bliver kagt kartoffel, aiolo (eller anden form for dressing med hvidløg!) kyllingefileter med paprika og så lynstegte wokgrøntsager  

Anmeld

22. oktober 2012

naomi

Dinna88 skriver:

Jeg har det stik modsat - jeg kan spise kæmpe mængder af den slags salat Nevertheless, så er det nogle gode ideer!

Ja, jeg ELSKER bagte rodfrugter, men vi bor i ungdomsbolig = intet komfur. Så vi kan med nød bage kartoflerne i vores MINIovn

Jeg tror det bliver kagt kartoffel, aiolo (eller anden form for dressing med hvidløg!) kyllingefileter med paprika og så lynstegte wokgrøntsager  

uuuhhmmmmm... det lyder også rigtig lækkert

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

naomi skriver:

uuuhhmmmmm... det lyder også rigtig lækkert

Tak for hjælpen.

Anmeld

22. oktober 2012

naomi

Dinna88 skriver:

Tak for hjælpen.

det var så lidt

Anmeld

22. oktober 2012

bøllen

Jeg elsker lyn Stegte grønsager på panden

kunne det være en mulighed. 

Broccoli salat ?

Anmeld

22. oktober 2012

Dinna88

bøllen skriver:

Jeg elsker lyn Stegte grønsager på panden

kunne det være en mulighed. 

Broccoli salat ?

hehe, hvor sjovt - det var nemlig det jeg kom frem til i mit sidste svar  

Broccoli er for mine smagsløg noget af det værste i verden. Jeg er bestemt ikke kræsen, men broccoli og rosenkål er et hundrede procent no-go for mig Men tak ellers!! indtil videre bliver det grøntsagerne på panden, medmindre du har andre gode ideer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.