Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik den fantastiske idé at vi skal have bagt kartoffel til aften! Egentlig ville jeg lave bagt kartoffel med rejesalat (MUMS) men der er jo bare cirka intet næring i.
Så bager vi kartoflerne, pandesteger kyllingefilet - og hvad så til?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Jeg fik den fantastiske idé at vi skal have bagt kartoffel til aften! Egentlig ville jeg lave bagt kartoffel med rejesalat (MUMS) men der er jo bare cirka intet næring i. Så bager vi kartoflerne, pandesteger kyllingefilet - og hvad så til?
en god blandet salat og aioli
naomi skriver: en god blandet salat og aioli
Herhjemme er vi bare ikke så meget for salat, da det jo bare næsten intet giver. Jeg overvejer måske et par smørstegte asparges?Men JADA, aioli ville jo være perfekt! Det tager jeg lige op til overvejelse tak!!
Dinna88 skriver: Herhjemme er vi bare ikke så meget for salat, da det jo bare næsten intet giver. Jeg overvejer måske et par smørstegte asparges?Men JADA, aioli ville jo være perfekt! Det tager jeg lige op til overvejelse tak!!
okay. synes eller salat mætter meget når der er gulerødder, peberfrugter og en anden slags salat end iceberg i for det er jo næsten rent vand Ellers kunne du også bage nogle rodfrugter til
naomi skriver: okay. synes eller salat mætter meget når der er gulerødder, peberfrugter og en anden slags salat end iceberg i for det er jo næsten rent vand Ellers kunne du også bage nogle rodfrugter til
Jeg har det stik modsat - jeg kan spise kæmpe mængder af den slags salat Nevertheless, så er det nogle gode ideer!Ja, jeg ELSKER bagte rodfrugter, men vi bor i ungdomsbolig = intet komfur. Så vi kan med nød bage kartoflerne i vores MINIovn Jeg tror det bliver kagt kartoffel, aiolo (eller anden form for dressing med hvidløg!) kyllingefileter med paprika og så lynstegte wokgrøntsager
Dinna88 skriver: Jeg har det stik modsat - jeg kan spise kæmpe mængder af den slags salat Nevertheless, så er det nogle gode ideer!Ja, jeg ELSKER bagte rodfrugter, men vi bor i ungdomsbolig = intet komfur. Så vi kan med nød bage kartoflerne i vores MINIovn Jeg tror det bliver kagt kartoffel, aiolo (eller anden form for dressing med hvidløg!) kyllingefileter med paprika og så lynstegte wokgrøntsager
uuuhhmmmmm... det lyder også rigtig lækkert
naomi skriver: uuuhhmmmmm... det lyder også rigtig lækkert
Tak for hjælpen.
Dinna88 skriver: Tak for hjælpen.
det var så lidt
Jeg elsker lyn Stegte grønsager på panden
kunne det være en mulighed.
Broccoli salat ?
bøllen skriver: Jeg elsker lyn Stegte grønsager på panden kunne det være en mulighed. Broccoli salat ?
hehe, hvor sjovt - det var nemlig det jeg kom frem til i mit sidste svar Broccoli er for mine smagsløg noget af det værste i verden. Jeg er bestemt ikke kræsen, men broccoli og rosenkål er et hundrede procent no-go for mig Men tak ellers!! indtil videre bliver det grøntsagerne på panden, medmindre du har andre gode ideer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128