Babybio? tager man børnene med ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Majbrit P

Tager man børnene med ind i børnebio? lillemand er et år og jeg vil gerne finde aktiviteter til ham. og savner bioturene! 

Får børnene lov til at komme ind og lege i bio når der er børnebio eller hvordan forgår det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

kriknu

jeg følger lige med her

Anmeld

22. oktober 2012

Majbrit P

kriknu skriver:

jeg følger lige med her

Anmeld

22. oktober 2012

Majbrit P

ingen der har været i baby bio?

Anmeld

22. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Those green eyes skriver:

Tager man børnene med ind i børnebio? lillemand er et år og jeg vil gerne finde aktiviteter til ham. og savner bioturene! 

Får børnene lov til at komme ind og lege i bio når der er børnebio eller hvordan forgår det?

Jeg var i babybio for nogle måneder siden - der var min datter godt nok kun 4 mdr., men der var andre der havde børn med på 1-1,5 år .. De sad på forreste række, så børnene havde masser af plads at boltre sig på

Anmeld

22. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg elsker baby bio!! Hvis baby sover, når filmen starter ka de bare ligge i deres barnevogn og sove i gangen. Så tager du bare din baby alarm med ind. Er baby vågen tager man bare baby med ind og ser film. Du ka ha lidt legetøj med ( uden musik og larm i selvføljelig), så ka baby ligge/sidder på et tæppe og lege. I Herning er der en micreovnen til at varme flasker/ mad i. Personalet er også rigtig søde til lige at komme ind og fortælle, hvis der er en der græder osv. Gjorde der hver mdr med thea og har lige været afstedmedalberte første gang for 14 dage siden. 

Selv lyden i biografen er lidt laver end normalt, også er der dæmpet belysning. Der er ingen der bliver sure, hvis baby græder eller leger lidt højlydt. Så dejligt! Og også en god mødregruppe aktivitet! Vh stine

Anmeld

22. oktober 2012

Nessie

StineW79 skriver:

Jeg elsker baby bio!! Hvis baby sover, når filmen starter ka de bare ligge i deres barnevogn og sove i gangen. Så tager du bare din baby alarm med ind. Er baby vågen tager man bare baby med ind og ser film. Du ka ha lidt legetøj med ( uden musik og larm i selvføljelig), så ka baby ligge/sidder på et tæppe og lege. I Herning er der en micreovnen til at varme flasker/ mad i. Personalet er også rigtig søde til lige at komme ind og fortælle, hvis der er en der græder osv. Gjorde der hver mdr med thea og har lige været afstedmedalberte første gang for 14 dage siden. 

Selv lyden i biografen er lidt laver end normalt, også er der dæmpet belysning. Der er ingen der bliver sure, hvis baby græder eller leger lidt højlydt. Så dejligt! Og også en god mødregruppe aktivitet! Vh stine

Meget hyggeligt med babybio, og nemlig ingen sure miner

Anmeld

22. oktober 2012

modesty

Jeg har aldrig set så stort et barn til babybio (i Kbh) og jeg ved at min søn på 1 år under ingen omstændigheder ville kunne sidde bare tilnærmelsesvis stille i en biograf.

Men hey, hvis det virker for dig. 

Anmeld

22. oktober 2012

Pikku Myy

Those green eyes skriver:

Det babybio jeg har været til var ikke et tilbud til min søn og mig, men et tilbud til mig. Det var en voksenfilm, og tidspunktet var lagt så størstedelen af børnene sov til middag. Hvis jeg var dig ville jeg undersøge andre muligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.