Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Jeg skal holde jul for første gang herhjemme og har ikke det store julepynt. Så jeg sidder og googler lidt for at finde flot julepynt der holder i flere år og som man selv kan lave.Mon nogle af jer har noglegode ideer/opskrifter?
Jeg skal holde jul for første gang herhjemme og har ikke det store julepynt. Så jeg sidder og googler lidt for at finde flot julepynt der holder i flere år og som man selv kan lave.Mon nogle af jer har noglegode ideer/opskrifter?
hmm ... flettede hjerter / kræmmerhuse i filt ... limet / syet sammen .. tænker at så burde de holde til lidt mere en dem i papir
kagemænd og koner ( og andre småkageforme) af saltdej ... kan males og dekoreres og sættes på silkebånd ... husk at lave hul til snoren
serinasmor skriver: hmm ... flettede hjerter / kræmmerhuse i filt ... limet / syet sammen .. tænker at så burde de holde til lidt mere en dem i papir
serinasmor skriver: kagemænd og koner ( og andre småkageforme) af saltdej ... kan males og dekoreres og sættes på silkebånd ... hun at lave hul til snoren
kagemænd og koner ( og andre småkageforme) af saltdej ... kan males og dekoreres og sættes på silkebånd ... hun at lave hul til snoren
Mussen2 skriver: Super god ide, men jeg er helt grøn så skal helst have udførlig opskrifthvad pynter man med?
Super god ide, men jeg er helt grøn så skal helst have udførlig opskrifthvad pynter man med?
hmmm ... akrylmaling eller hobbylak ville jeg bruge
evt bare klarlak
her har du en opskrift på saltdej/trylledej
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_boern.php?id=7708
rulles som til småkager - et par millimeter tykt til ½ cm ... udstikkes med småkageudstikkere
serinasmor skriver: hmmm ... akrylmaling eller hobbylak ville jeg bruge evt bare klarlak her har du en opskrift på saltdej/trylledej http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_boern.php?id=7708 rulles som til småkager - et par millimeter tykt til ½ cm ... udstikkes med småkageudstikkere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128