Gavekalender hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

OoLøjsoO

Hvornår staret jeres børn med at få gavekalender?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

MorDk

OoLøjsoO skriver:

Min søn er 2 år. Han fik allerede en gavekalender sidste jul (lavet af mormor) I år får han også gavekalender af hende... og vi putter "nissegaver" i hans lille Julesok ♥ Min datter er fra september '12 så hun får ingen gavekalender i år.

Anmeld

22. oktober 2012

Nea85

Dejligt med sådan en tråd, jeg har nemlig gået med samme overvejelser

Min datter er fra maj 2011, og jeg regner med, at hun skal have i år. Min mor vil sy en kalender til hende, men den får hun først til næste år, ifølge hende er man først "stor nok" når man er over 2

Anmeld

22. oktober 2012

Elgaard73

Her har vi også snakket meget frem og tilbage om det, og er næsten kommet frem til at han får ingen pakkekalender i år ( Han fylder 1 år d 24 November) Vi køber i stedet for en form for adventsgaver og det samme gør bedsteforældrene. Han får så deres gave om søndagen og vores en anden dag, f.eks om fredagen. Jeg syntes at det har været lidt svært at finde ud af hvad man skal gøre, for hvor meget forstår sådan en lille størrelse og hvor meget får han ud af det...

Anmeld

22. oktober 2012

Moar2011

OoLøjsoO skriver:

min søn er 1½ og vi prøver det iår - på et lavet niveo (staves) ..
altså små gaver ..

Anmeld

22. oktober 2012

Laulund87

Min datter bliver 3 år den 8. december og hun fik sidste år og får i år.

Det er hendes farfar der laver den og vi kommer med nogle af gaverne

Anmeld

22. oktober 2012

henh01

min søn bliver 2 her til nov og han får pakkegaver. Men det er mest fordi storesøster på 8 år får det Ellers havde jeg nok lavet advents

Anmeld

22. oktober 2012

TeamRocket

De får fra de er 1 år. Fordi jeg synes det er hyggeligt. Det er dog først ved 3 årsalderen de rigtigt får noget ud af det synes jeg :-)

Anmeld

22. oktober 2012

Sofia24

Min søn er 2 1/2 denne jul og fik også små pakker sidste år (da han var 1 1/2) Synes det er skide hyggeligt og sjovt at åbne sammen og lege med det han nu får!

Sidste år forstod han det ikke rigtigt og huskede det ikke fra dag til dag, men i år er jeg sikker på det er det første vi skal når han vågner om morgenen

Min datter er fra juli i år, så hun må vente et år med at få pakkekalender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.