Djurs sommerland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Stumpen

Hvor gamle skal børn være for at de får noget ud af det?? Og kan prøve flest mulige forlystelser??
 Anja med en datter på knap 3 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Munder

Vores børn er ikke knap 3 år....de er kun 2 år!!!!! 2 år!!!!! Og der er meget (jeg gentager MAJET) lang tid til de bliver 3 år (i hvert tilfælde et par måneder). Hold fest de bliver store, det slog mig lige da jeg læste dit indlæg,

Jeg er forresten med på en "lytter" her, skal nemlig til det jyske om 3 uger, og der var Djurs Sommerland en af vores "måske To Do"

Dorte

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Dorte W. skriver:

Vores børn er ikke knap 3 år....de er kun 2 år!!!!! 2 år!!!!! Og der er meget (jeg gentager MAJET) lang tid til de bliver 3 år (i hvert tilfælde et par måneder). Hold fest de bliver store, det slog mig lige da jeg læste dit indlæg,

Jeg er forresten med på en "lytter" her, skal nemlig til det jyske om 14 dage, og der var Djurs Sommerland en af vores "måske To Do"

Dorte

Ej ikke endnu en to-do-liste, men har du problemer, så hør Henrik ad hvordan man løser det...

Men for min skyld kan vi godt kalde dem to-årige, så er der nemlig lang tid til det nye kapitel i deres korte liv starter

Anmeld

28. maj 2009

Munder

Det er nemlig fra Henrik jeg har lært det meget fine og internationale ord TO DO

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Jeg fanger da heller ingenting i dag -først ser Tynen lyset og nu du... Ej ej ej, måske jeg bare skulle gå ud og anrette en vandmelon

Anmeld

28. maj 2009

linemus

Jeg kender kun Fårup Sommerland, men det er vist i cirka samme stil. Det har vores børn altid haft meget glæde af. Vi har allerede været der én gang i år, og vores piger på knap 2 år var helt vilde - trampoliner, hoppepuder, børnetivoli med flyvemaskiner, safaribiler og karuseller, små eldrevne biler og en kæmpe sandkasse. Slaraffenland!

Vores store på knap 5 år er helt fyr og flamme i år. Han ELSKER Fårup Sommerland, og det bliver sjovere hvert år.

En på knap 3 år vil få en masse ud af det. Jeg glæder mig allerede til næste år, når vores piger bliver 3, for så vil de få så meget mere ud af turen.

Her er en knap 3-årig i Fårup:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2009

Munder

Hej Line

Det ser ud til at din søn på 2 år!!!!!! hygger sig gevaldigt, et sommerland bliver rykket op på TO DO listen,

Og forresten tillykke med din sejr, Øv os, ville gerne have den præmie

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Og sikke en charmerende 3 årig  Men tak for svar..
Tror turen går derover i ferien så, medmindre vi leger et sommerhus ved havet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.