Hej i dejlige damer.
Jeg står med et lille problem. Det er sådan at vi i juni søgte insitutionspladser til vores søn, i vores nuværende by OG vi har søgt garantiplads, inden for vores distrikt. Pladserne skal gælde fra 1. februar.
Nu er det sådan at vi har fået tilbudt en bolig, i en anden by og vi har valgt at sige ja til denne. Jeg fik straks ind og søgte pladser i den by, men kan nu se på pladsanvisningen at Elias er nr. 24, 20, 16 og 16 til de pladser vi har søgt fra 1. februar.
Er der nogen der ved om det overhovedet er muligt at få en plads når man er nr. 24? det har jeg meget svært ved at tro. Da de jo ikke bare skifter børn ud hele tiden. Men det kunne jo godt være at, der var et eller andet der?
Har det noget med at gøre at vi ikke bor i den by endnu? For i vores nuværende by er han nummer, 2,3,5 og 6.
Kan man ændre sit distrikt i garantipladsen og er man så sikker på at få en garantiplads? Eller skal jeg lade vær med at slette vores nuværende distrikt?
Det blev vist ret rodet, men spørg hvis du ikke lige forstår hvad jeg mener. Håber at der er en der kan og vil hjælpe mig 
Anmeld