Mon det betyder noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen :-) 

Jeg skulle have haft min menstration i fredags, men da jeg så havde sex med kæresten igår, så blødte jeg lidt bagefter.. Hvad er muligheder for: 

1. det var et blodkar der sprang (har jeg hørt godt kan ske), og skete sidst gang jeg var gravid, men valgte en abourt af personlige årsager.. 

2. Menstration er højst sandsynlig på vej, selvom jeg ikke har blødt siden sex i går aftes.. 

Ha en dejlig dag :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

B&J

jaaa den er svær.... det kan være begge dele... det kan også være din mens er på vej eller bliver væk hvis du har for meget mellem ørne...

du må se tiden and og se om testen bliver positiv kryders finger for den er hvis det er noget i ønsker

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

Vi ønsker det helt vildt! 

Har godt nok haft eksamensopgave, så du siger da et eller andet - den er sikkert bare forsinket en del.. 

og tusind tak for svaret :-) 

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Har endnu ikke blødt mere, og havde sex med kæresten igår - ingen blod efterfølgende.. 

Tog en clearblue digital i går eftermiddag -hvade dog drukket en del vand og mad.. 

Skaffer mig en ny til i morgen tidlig, og vis den er negativ - så har menstration bare med at melde sin ankomst! 

Anmeld

23. oktober 2012

FogL

Anonym skriver:

Godmorgen :-) 

Jeg skulle have haft min menstration i fredags, men da jeg så havde sex med kæresten igår, så blødte jeg lidt bagefter.. Hvad er muligheder for: 

1. det var et blodkar der sprang (har jeg hørt godt kan ske), og skete sidst gang jeg var gravid, men valgte en abourt af personlige årsager.. 

2. Menstration er højst sandsynlig på vej, selvom jeg ikke har blødt siden sex i går aftes.. 

Ha en dejlig dag :-) 

FULDSTÆNDIG det samme skete to dage inden jeg testede positivt med F.

Anmeld

23. oktober 2012

Trekløver(:

Står i præcis samme situation. 

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Har desvære fået menstration med fuld udrykning.. 

Nå, så må jeg krydse fingre for næste måned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.