Gået over tid, men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.430 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

neddi1

Hej alle,

Håber at I kan hjælpe mig..

Vi har prøvet siden slutningen af januarH og kom ved sidste mens tilbage på mine 28 dage som var hvad jeg havde MEGET regelmæssigt før jeg startede på p-piller.. Nu er jeg på 32dagen imorgen og er aldrig gået over tid før.. Har dog taget en test tirsdag morgen, altså dagen efter jeg sku ha haft min mens og så her i eftermiddag, men begge var negative..H

Nogen ideer`? Over en uge siden at mensrumlen i maven trådte i kraft, der kommer bare ikke nogen rød dame og besøger mig..

Hjælp...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

silden85

hej jeg har lige gået 38 dage far min sidste mens, til den her mens. så hvis jeg er dig. så vil jeg vente lidt endnu, og hvis den stadigvæk ikke kommer, så kontakt din læge

-silden85

Anmeld

28. maj 2009

Pige2009

https://www.baby.dk/debat/19643/proever-at-blive-gravid/er-det-min-tur-nu.aspx

Tjek denne debat. Ofte kan man ikke se man er gravid så tidligt. Så jeg foreslår, du ser tiden lidt an...

Anmeld

29. maj 2009

neddi1

Tak piger dejligt medlidt feedback..
Man må sige at I fik ret i og med at min mens startede for fulde drøn tidligt imorges..

På den igen - jeg tror på mirakler..

Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

29. maj 2009

silden85

neddi1 skriver:

Tak piger dejligt medlidt feedback..
Man må sige at I fik ret i og med at min mens startede for fulde drøn tidligt imorges..

På den igen - jeg tror på mirakler..

Hvor længe har I prøvet?

vi har ikke prøvet så længe   kun siden d. 7 april hvad med jer?

Anmeld

29. maj 2009

neddi1

Smed pillerne i slutningen af Januar, så havde håbet at min mens snart var ved at være lidt til at stole på..

Anmeld

29. maj 2009

Pige2009

Jeg er 22 uger henne imorgen lørdag, og da jeg fandt ud af, at jeg var gravid, kom det ærlig talt som et chok, da jeg tog P-piller som jeg skulle hver dag, men ikke alle piller har åbenbart den ønskede præventive effekt. Så nu skal jeg simpelthen være mor...

Anmeld

4. juni 2009

neddi1

linda2009 skriver:

Jeg er 22 uger henne imorgen lørdag, og da jeg fandt ud af, at jeg var gravid, kom det ærlig talt som et chok, da jeg tog P-piller som jeg skulle hver dag, men ikke alle piller har åbenbart den ønskede præventive effekt. Så nu skal jeg simpelthen være mor...

Det lyder da rigtig dejligt.. Selv om det ikke var planlagt, hvordan har du det så med det nu? Og hvad sagde kæresten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.