Gonal-F og milde mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

**Ønskebabyen

Jeg har "kun" taget Gonal-F tre aftener, men synes jeg indimellem får nogle milde menssmerter, i lænden. Er der andre der har oplevet det?

Jeg tager det som et positivt tegn, at medicinen virker og at det blot er fordi mine ægbasser vokser.

Udover det, så går det rigtig fint. Det er intet problem for mig, at stikke mig selv Jeg har endnu ikke oplevet de vilde bivirkninger, så jeg håber det fortsætter sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Chewy

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har "kun" taget Gonal-F tre aftener, men synes jeg indimellem får nogle milde menssmerter, i lænden. Er der andre der har oplevet det?

Jeg tager det som et positivt tegn, at medicinen virker og at det blot er fordi mine ægbasser vokser.

Udover det, så går det rigtig fint. Det er intet problem for mig, at stikke mig selv Jeg har endnu ikke oplevet de vilde bivirkninger, så jeg håber det fortsætter sådan

Det er Gonal-F'en der virker Jeg prøvede gonal F meget kort og det var det samme for mig Så det er gode tegn

Anmeld

22. oktober 2012

**Ønskebabyen

Chewy skriver:

Det er Gonal-F'en der virker Jeg prøvede gonal F meget kort og det var det samme for mig Så det er gode tegn

Wuhuu

Det er dejligt at man kan mærke det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.