Tips? Vi er desperate ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. oktober 2012

Mathilde J

Hej alle.

I Torsdags fik jeg fjernet hormonspiralen, hvilket vil sige at PB nu kan gå igang!  Men er der nogen af jer derude der ligger inde med tips om hvordan man kan gøre det "nemmere" at blive gravid? Tænkte lidt på nogen gamle husmoderråd Vi er jo lidt desperate, hihi..

Knus herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

serinasmor

Mathilde J skriver:

Hej alle.

I Torsdags fik jeg fjernet hormonspiralen, hvilket vil sige at PB nu kan gå igang!  Men er der nogen af jer derude der ligger inde med tips om hvordan man kan gøre det "nemmere" at blive gravid? Tænkte lidt på nogen gamle husmoderråd Vi er jo lidt desperate, hihi..

Knus herfra.

hmmm .. 

ikke andet end : Prøv at lade være med at tænke for meget på det .. det skulle nødig blive et arbejde og tvang at lave baby

ud over det siger experterne at hvis man sexer ca. hver anden dag så får man de bedste sædceller som er fit for fight og klar til at gå om bord i ægget når det viser sig

Anmeld

22. oktober 2012

Chewy

Mathilde J skriver:

Hej alle.

Knus herfra.

Spis sundt og dyrk motion og så ellers slap af og tag det roligt. Baby skal nok komme

Anmeld

22. oktober 2012

Miss Kat

Åhh de gode gamle husmoderråd. 

Hvis bare det var så nemt, var der nok ikke så mange, der brugte månedsvis på at blive gravide.

Men jeg har selv hørt om lidt metoder, som jeg da godt kan dele ud af. Blandt andet start-stop-teknikken, hvor manden egentlig skal leve i cølibat i dagene op til ÆL, men alligevel stimuleres seksuelt. - Bare uden at måtte komme! Altså, kør ham tæt på klimaks gerne flere gange dagligt, da det øger produktionen af sædceller, samt han får større udløsning, som resulterer i at han sprøjter længere og kraftigere, når han endelig kommer...

Desuden har jeg hørt at det forøger chancen for graviditet med hele 85%, hvis manden er fuldstændig toptændt erotisk, når I knalder omkring ÆL. Altså, tænd ham! Whatever works for him... Om det er små kostumer eller hvad end det kan være, bring it on. Nå ja og så er det også godt, hvis kvinden kommer, når sæden er oppe, da orgasmesammentrækningerne bringer sæden op mod livmoderen...

Bum bum... det er da værd at prøve?   for jer.

Anmeld

22. oktober 2012

Christina :-)

Mathilde J skriver:

Hej alle.

Knus herfra.

Altså mig og kæresten havede sex vær 2 dag i den uge jeg vidste jeg havede æggeløsning og ja jeg bliv gravid i føste hug

Anmeld

22. oktober 2012

naomi

Mathilde J skriver:

Hej alle.

Knus herfra.

gele royal og øko grøn the. Jeg er nu ved første forsøg gravid og det har jeg også prøvet før hvor jeg er blevet hurtig gravid. To tabl. om dagen til dog og manden og to kopper the til dig om dagen. og så numsen op efter sex

Anmeld

22. oktober 2012

Tulle28

Jeg gik hos amoxa.com ifm igangsættelse, og de tilbyder også behandling ifm barnløshed - det er akupunktur.

Anmeld

22. oktober 2012

VØS

Op med måsen efter sex, ved ikke om det virker, men det er da et gammelt husmoderråd
Jeg gjorde det, og er blevet gravid i første hug, begge gange
Held og lykke med alle de gode råd

Anmeld

22. oktober 2012

Mor til Mike

Mathilde J skriver:

Hej alle.

Knus herfra.

Græskarkerner, pude under numsen, ikke bevæg dig ud af stillingen i en halv time efter sex, huske at tage sine vitaminpiller og folinsyre, aktiv sex hver dag så mandens sæd er 'frisk', proppe mandens testikler i køligt vand før sex, undgå alkohol, stå på hovedet efter sex.. Åh der er så mange

Anmeld

23. oktober 2012

Mama3

Undgå at spise de hurtigt kulhydrater så som ris,pasta,kartofler, slik, kage, sodavand osv og så zoneterapi det er helt vild godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.