Ja nu sidder jeg her igen for 6 gang hvor jeg har bedt manden sætte siden på vores drengs tremmeseng og sætte sengerand i fordi jeg følte mig klar, men det var jeg bare ikke, så for 6 gang måtte jeg bede ham fjerne det igen og sætte barnevognskassen i tremmesengen så jeg kan se og og mærke om min søn trækker vejret om natten.
det er frygteligt min angst for at miste ham synes at blive større og større, han er nu 6 måneder og jeg sover stadig sammen med ham til alle hans lurer eller beordre far til at ligge ved ham når han sover for at tjekke ham, når han bliver puttet kl 19 så går jeg med i seng for tør ikke at han ligger selv, for tænk hvis der sker noget.
jeg retter konstant på manden når han leger med sin søn og han har fået nok det kan jeg tydeligt se.
hvad gør jeg, jeg er så fyldt op af min egen angst for at der sker min søn noget at jeg har glemt mig selv om min mand i processen, lige nu tænker jeg hvad natten bringer, vores søn ruller om på maven hele tiden og tænk hvis han nu gør det når jeg sover og han ikke kan få luft og jeg ikke hør ham, selvom han ligger lige ved siden af mig
Anmeld