P pille stop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej herude ..

Jeg stoppede på p piller d. 4 okt, hvor så jeg har haft min mens nogle dage efter ..

Jeg ved jeg har haft ægløsning i dag og svagt i går, da jeg testede .. Mig og min kæreste har så været sammen regelmæssigt siden p pille stoppet..

Men mit spørgsmål til Jer er så - kan jeg være gravid så hurtigt, lige efter p pille stop, og så ved min førse ægløsning efter stoppet ?
Jeg har været på p piller i ca. 5 år.

Mange siger jo at kroppen skal vende sig til stoppet med homoner..

Men det kan vel være muligt at jeg er gravid? HÅBER det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej herude ..

Jeg stoppede på p piller d. 4 okt, hvor så jeg har haft min mens nogle dage efter ..

Jeg ved jeg har haft ægløsning i dag og svagt i går, da jeg testede .. Mig og min kæreste har så været sammen regelmæssigt siden p pille stoppet..

Men mit spørgsmål til Jer er så - kan jeg være gravid så hurtigt, lige efter p pille stop, og så ved min førse ægløsning efter stoppet ?
Jeg har været på p piller i ca. 5 år.

Mange siger jo at kroppen skal vende sig til stoppet med homoner..

Men det kan vel være muligt at jeg er gravid? HÅBER det..

Man kan blive gravid selvom man kun glemmer én pille i pakningen, så ja, der er da en chance for, at du bliver gravid i første cyklus.

Held og lykke! 

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Man kan blive gravid selvom man kun glemmer én pille i pakningen, så ja, der er da en chance for, at du bliver gravid i første cyklus.

Held og lykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.