Hvad gør man liiiiige her.... ?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Først på ugen var jeg til job samtale i et privat plejefirma... Vi aftalte at de ringede til mig i Torsdags.. Hvilket de ikke har, gav dem Fredagen med og hvor jeg ikke hørte noget der heller... Jeg vil heller ikke presse på.. 

Sidder og diskutere lidt med mig selv, om at jeg ringer til dem imorgen... Jeg er helt blank mht hvad jeg skal sige... Jeg vil ikke sige "I glemte at ringe til mig i Torsdags, angående aftale om afhentning af tøj, bilnøgler osv" 

Står nemlig samtidig og skal sige op et andet sted, det ville jeg gerne have gjort inden mine vagter starter resten af ugen ved det gamle job... Vil først have aftalen i hus ved det nye job med afhentning tøj osv før jeg siger op  det andet sted. 

Men, hvad kan jeg tillade mig og sige til firmaet når jeg ringer til dem imorgen mht. at de ikke ringede Torsdag? 

Håber der sidder nogle der ud med gode råd.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

_-Kathrine-_

Jeg havde nok valgt at sige at jeg har været til samtale hos jer i torsdag og ville lige høre status på det hele....
Det viser også at man selv er interesseret!
Pøj pøj! Håber du får det!

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg havde nok valgt at sige at jeg har været til samtale hos jer i torsdag og ville lige høre status på det hele....
Det viser også at man selv er interesseret!
Pøj pøj! Håber du får det!

Jeg har fået det... De ville ringe i Torsdags for at aftale tid om hvornår jeg skulle hente tøj osv.. 

Det mere med hvad jeg skal sige, synes ikke jeg kan ringe og sige til dem at de da vidst lige glemte og ringe til mig som aftalt med tøj osv.. 

Anmeld

21. oktober 2012

_-Kathrine-_

Anonym skriver:

Jeg har fået det... De ville ringe i Torsdags for at aftale tid om hvornår jeg skulle hente tøj osv.. 

Det mere med hvad jeg skal sige, synes ikke jeg kan ringe og sige til dem at de da vidst lige glemte og ringe til mig som aftalt med tøj osv.. 

Nåå... Den havde jeg ikke lige fanget... Men du kan vel stadig godt ringe og høre hvad status er, da du rigtig gerne vil ha sagt op på dit gamle job

Anmeld

21. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det synes jeg da bestemt, du skal gøre - ikke minde dem om deres forglemmelse, men spørge til det praktiske. Det viser da kun, at du ikke sidder passivt hen og venter, men selv tager hånd om tingene - og at du ser frem til at komme i gang. 

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Nåå... Den havde jeg ikke lige fanget... Men du kan vel stadig godt ringe og høre hvad status er, da du rigtig gerne vil ha sagt op på dit gamle job

Ringer hvert fald til dem imorgen... 

Takker for hjælpen... 

Anmeld

21. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det synes jeg da bestemt, du skal gøre - ikke minde dem om deres forglemmelse, men spørge til det praktiske. Det viser da kun, at du ikke sidder passivt hen og venter, men selv tager hånd om tingene - og at du ser frem til at komme i gang. 

Ja, ringer også til dem imorgen og hvornår de har tid til at jeg kommer ud, skal også aflevere straffeattest osv.. Vil hellere have det job fremfor det andet.. Timelønnen ved det gamle er som ungarbejders lavest løn, med den lave løn hjælper det ikke ret meget økonomisk når man har 2 børn og lav elevløn.. Det nye relatere mere til min uddannelse og samtidig får jeg noget erfaring til når jeg skal videre.. 

Anmeld

21. oktober 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Først på ugen var jeg til job samtale i et privat plejefirma... Vi aftalte at de ringede til mig i Torsdags.. Hvilket de ikke har, gav dem Fredagen med og hvor jeg ikke hørte noget der heller... Jeg vil heller ikke presse på.. 

Sidder og diskutere lidt med mig selv, om at jeg ringer til dem imorgen... Jeg er helt blank mht hvad jeg skal sige... Jeg vil ikke sige "I glemte at ringe til mig i Torsdags, angående aftale om afhentning af tøj, bilnøgler osv" 

Står nemlig samtidig og skal sige op et andet sted, det ville jeg gerne have gjort inden mine vagter starter resten af ugen ved det gamle job... Vil først have aftalen i hus ved det nye job med afhentning tøj osv før jeg siger op  det andet sted. 

Men, hvad kan jeg tillade mig og sige til firmaet når jeg ringer til dem imorgen mht. at de ikke ringede Torsdag? 

Håber der sidder nogle der ud med gode råd.. 

Jeg ville ringe til dem, i morgen og sige at jeg havde været til samtale start sidste uge. Og der blev aftalt de ringede torsdag. Så vil gerne høre status.

Det mener jeg 100% man kan tillade sig. Men derudover så er det jo enormt useriøst at arbejdsgiver ikke kan overholde egne aftaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.