littlekitty skriver:
Er lige startet i behandling i går. Jeg er startet med Suprafact som jeg skal stikke mig selv med morgen og aften. Senere skal jeg supplere med hormoner (Gonal-F...mener jeg det hedder).
Jeg har nu stukket i mig selv 4 gange (5 hvis vi tæller den på fertilitetsskolen med). Jeg synes at det bliver mere og mere vanskeligt at gøre, og jeg bliver mere og mere ked af det for hver gang. Kan nu se at der er en del herinde der får næsespray. Så vidt jeg kan forstå er det i stedet for det medicin jeg stikker med nu. Eller har jeg forstået det forkert?
Til jer der tager næsespray - hvorfor er det blevet valgt til jer, og er virkningen den samme som det jeg får? På fertilitetsklinikken i Skive har ingen nævnt muligheden for at kunne få næsespray, det er noget jeg har læst mig til herinde, så det kan sagtens være at jeg har fået galt fat i det.
Hvad får i og hvorfor?
Det du stikker dig med, er det nedreguleringen? Jeg fik næsespray til at blive nedreguleret med, ved ikke om det er det samme som du får i en sprøjte.
Vi var på lang protokol, ved ikke om det har noget at sige...
Hvis man har sarte slimhinder er næsesprayen ikke særlig god, for du skal tage den 3-4 gange i døgnet alt efter hvilken slags det er!
Jeg må indrømme, at jeg tror heller jeg ville stikke mig en gang om dagen, end skulle op om natten og tage næsespray og angsten for at glemme at tage den... Men det er muligt jeg ikke ville have det på samme måde, hvis jeg rent faktisk skulle stikke mig

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld